Selasa, Oktober 08, 2013


Sebelum ini, SH malas nak komen banyak mengenai tindakan BIADAP yang telah dilakukan oleh Si Tony Puaka tu sebab ianya menghabiskan masa.

Tetapi, melihat keBIADAPan seorang yang bergelar Tony Puaka ni memang tak de kenal erti belas. Dia ni memang suka bermain dengan api.

Biar pun dia tau yang api tu boleh membakar diri dia, tapi benda tu yang dia paling suka. Dia nak diri dia dilihat sebagai mangsa sedangkan yang sebenarnya, dia la pemangsa.

Sebelum ini, Si Tony Puaka ni telah menghina Suruhanjaya Pendaftar Pertubuhan, RoS kerana dituduh menjadi Anjing UMNO berikutan konflik CEC DAPigs.

Apa yang dilakukan oleh Si Tony Puaka tu adalah satu kebiasaan kepada puak - puak DAPigs dan juga pemimpin Pakatan Haramjadah tu sendiri.

Mereka ni dari jenis spesis manusia yang tak mampu nak berhadapan dengan Kebenaran dan Kenyataan. Diorang suka berselindung disebalik Penafian.

Isu berkaitan dengan konflik pemilihan jawatankuasa CEC DAPigs tu timbul akibat laporan serta aduan yang dilakukan oleh ahli DAPigs sendiri.

SH ulang, AHLI DAPigs YANG BUAT LAPORAN, bukannya orang lain. Bab tu semua orang pun tau. Tapi Si Tony Puaka ni tak nak terima hakikat.

Dia tau bahawa perkara tersebut memberikan impak yang cukup negatif dikalangan rakyat terhadap parti Ultra Chauvanist tu. Sebab itu dia tak boleh nak terima.

Maka, untuk memastikan bahawa DAPigs tidak dipersalahkan dalam isu tersebut, dia mula mencari pasal dengan RoS dengan membuat tuduhan yang bukan - bukan.

Termasuk la menggelarkan RoS sebagai 'Anjing Kerajaan'. Disebabkan gelaran tersebut, beberapa NGO telah membuat laporan Polis terhadap keBIADAPan dia.

Seterusnya, pihak Polis pun mengambil tindakan untuk menyiasat laporan yang telah dibuat dan membangkitkan lagi kemarahan Tony Puaka.

Sekarang, Si Tony Puaka Lakhanat ni tuduh pulak Polis pun sama je dengan RoS. Kata dia, Polis pun hanya ibarat 'Alat kepada UMNO'.
"Saya menanti-nanti tentang tindakan polis dalam perkara ini, kerana ia akan menentukan had mereka, untuk mempertahankan Umno dan konco-konconya. Atau, adakah mereka, seperti RoS dan Utusan, menjadi alat untuk Umno," kata Pua lagi.
Nah!!! Sekarang berani la Si Tony Puaka tu bercakap besar. Tunggu la kes tu masuk mahkamah nanti. Dah tentu dia akan buat rayuan untuk tolak dakwaan kes tersebut.

SH cabar Si Tony Puaka. Jika dia benar - benar seorang anak jantan, bila kes tersebut dibawa ke mahkamah, jangan buat rayuan. Terus je bicara. Tak payah nak bagi alasan yang bukan - bukan. Kalau tak de telor, jangan banyak cakap la!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Anjing gila wajib dibunuh. Jom kita bunuh cina biadap ini.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping