Selasa, November 26, 2013


Jika kita baca dari satu sudut, Si Ketua Penipu yang dah kantoi pasal isu berkaitan dengan 40,500 Pengundi Bangla tu memang dianggap terlalu 'Suci' bagi PKR.

Sebab itu Si Siputdin Muka Bulan tu anggap Si Ketua Penipu tu sebagai sebuah 'Institusi' yang perlu dipelihara dan terus menerajui PKR dengan jawatan Ketua Umum.

Dari satu sudut pula, nampak sangat la yang Si Siputdin Muka Bulan tu cuba nak jadi Pengampu kepada Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan.

Dan sebab itulah dia sanggup melabelkan Si Ketua Penipu tu dengan memberi kehormatan yang cukup tinggi dihadapan semua orang tanpa rasa segan silu.

Mungkin dia lupa yang Si Ketua Penipu tu hanya seorang insan biasa yang boleh melakukan kesilapan pada bila - bila masa. Si Ketua Penipu tu bukannya 'Suci' sifatnya.

Kalau betul la Si Ketua Penipu tu sebuah 'Institusi' seperti mana yang dimaksudkan oleh Si Siputdin tu, maka dah tentu dia sendiri akan betanggungjawab menjaga nama baik dia sendiri.

Tapi sebalikya, Si Ketua Penipu tu tak sudah - sudah mencipta masalah dan mendedahkan 'Kemaluan' dia dihadapan seluruh dunia secara terang - terangan.

Andaikata betul dia sebuah 'Institusi', dah lama dah dia ambik langkah untuk membersihkan nama dia dari terus dikaitkan dalam aksi video 'Ghairah' dengan Chinadoll tempoh hari.

Dah tentu - tentu sekarang ni dia dah ambik tindakan terhadap pihak yang mendedahkan video tersebut kepada umum. Tapi malangnya, tak de tindakan pun yang dia ambik.

Sekarang pun sama. Kalau betul dia tak nyatakan secara umum mengenai isu 40,500 Pengundi Bangla tu, dah tentu - tentu dia dah ambik tindakan. Kalau setakat cakap je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa dan tak mendatangkan faedah lansung!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping