Jumaat, November 29, 2013


Malaysiakini, Free Malaysia Today dan Insider tahu cerita ni teruk, terutama untuk orang atas pagar. Jadi mereka cuba nak lembutkan berita ini.

Salah satu cara nya ialah merujuk gaji Hannah Yeoh, iaitu orang yang paling banyak dihentam dalam isu ini. Di dalam Malaysiakini, berulang disebut gaji baru Hannah Yeoh ialah sebanyak RM22,500 sebulan.


Berulang-ulang ditulis, umpama wirid. 22,500, 22,500, 22,500. Macam Fakta lah konon, Ini cara tipu Yahudi. Sedangkan, Hannah Yeoh menerima kenaikan gaji berikut:-

Sebagai ADUN, dari gaji asal RM6,000 ke RM11,250 sebulan. (kenaikan 87%). Sebagai Speaker DUN, dari gaji asal RM6,109.29 ke RM22,500 sebulan. (kenaikan 268%).

Ini bermakna Hannah Yeoh ADUN Subang Jaya yang juga pendakwah DAP di Gereja mengambil DUIT RAKYAT DAN NEGERI SELANGOR DARUL EHSAN sebanyak 11,250 + 22,500 iaitu 33,750 sebulan BELUM LAGI CAMPUR ELAUN DAN CLAIM.

RM33, 750 sebulan. WOW! Setahun kita kali dengan 12. 33,750 x 12 = 405,000 setahun. WOW!

Duit untuk BAGI MAKAN HANNAH YEOH saja SELANGOR DARUL EHSAN bagi RM405,000 SETAHUN! SATU PENGGAL bermakna RM405,000 x 5 tahun = 2,025,000.

WOW, satu penggal GAJI HANNAH YEOH 2 JUTA!!!

Terer betul Cina ni. Bagus Melayu seluruh Selangor kerana tanggung Cina Pendakwah Kristian DAP ni yang lebih pandai dari satu orang Melayu pun yang tak layak pegang jawatan ini. Heheheh. - Aboudiabydoo

Ps: Haduyai!!! Tak sedar diri betul la diorang ni ek. Dah kantoi pun diorang masih nak menipu lagi? Memang sah la diorang ni dah terlalu terdesak!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. anti-sotong-kominis-pengkhianat29 November 2013 pada 2:30 PTG

    Melayu2 P'Gay'R dan PAS-pis-pus memang bodoh tahap gaban pun. Apa apa yang cina DAPpigs tu buat semua nya betul. Kalau cina DAPpigs tu cakap tahi depa dan babi depa tu burger dan patut di makan, melayu2 bangang dalam 2 parti tu jilat habis sampai licin....kharrk ptuihhh

    BalasPadam

  2. YANG PALING BODOH ADALAH PAS PIS PUS. BODOH TAHAP GABAN. SAMPAI JAWATAN SPEAKER PUN TAK LAYAK WALAU PUN MENANG LEBIH KERUSI DARI PKR. PATUTLAH SUKA MEMBONTOT ORANG JER...
    NASIB KAULAH LABU...

    BalasPadam
  3. ORG MCM PENULIS NI BAGUS. TAPI JAGUH KAMPUNG.. KENAPA TAK BERTANDING MASA PRU HARITU.. SEKURANG-KURANG KALAU MENANG DAPAT BERTANDING JADI PENGGANTI PADA HANNAH YEOH TU.. BETUL TAK..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau PENULIS bertanding PRU haritu...xder le artikel nie....ko pun xtau SISTER gereja dibayar mahal kerajaan Selangor....lagi 1, PENULIS ni dh tentu jadi POLITICIAN sapa nk TULIS artikel nie utk ko.....TAKBIR...!!!!! macam tu baru xjd jaguh kampung kot

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping