Jumaat, November 29, 2013


Apasal Cinabeng Komunis ni nak buat perangai suka terkencing dalam seluar pulak ni? Yang dia nak ketar lutut tak tentu arah pasal apa? Sendiri buat, sendiri tanggung la.

Hari tu, dia jugak yang pandai - pandai menuduh UMNO ada kaitan dengan insiden di Lahad Datu. Kononnya kata dia ianya Sandiwara UMNO.

Lepas dia buat tuduhan tu, dia nak nafikan pulak dan menuduh media arus perdana yang sengaja buat cerita yang bukan - bukan. Sekali, tuduhan dia tu kena pada batang hidung dia sendiri.

Yang buat laporan mengenai kenyataan dia tu sebenarnya bukan media arus perdana. Sebaliknya media rasmi parti dia sendiri yang buat cerita tu.

Bila dah terperangkap dan diambil tindakan undang - undang oleh UMNO, baru la dia nak menggelupor tak tentu arah. Tak senang duduk dia dibuatnya.

Inilah perangai puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Bila bercakap tak pernah nak guna otak. Ikut sangat mulut longkang diorang tu. Penyudahnya menyusahkan diri sendiri.

Nampak sangat la yang sebelum ini dia hanya buat tuduhan palsu dan cuba menabur fitnah terhadap UMNO. Maka sebab itulah dia cuba nak ketepikan saman yang telah dibuat oleh UMNO.

Bukan sekali dia cuba nak ketepikan saman yang telah difailkan terhadap dia sebelum ini. Tapi masuk kali ini dah DUA KALI dia cuba, tetap GAGAL jugak.

Itu pun dia masih ada hati lagi nak bawak rayuan tersebut ke mahkamah Persekutuan? Masih lagi dia nak cuba ketepikan saman yang telah difailkan terhadap dia?

Memang patut pun mahkamah tak terima rayuan dia tu. Kalau betul dia tak keluarkan kenyataan tu, kenapa dia sesak sangat nak ketepikan saman tersebut?

Sepatutnya dia kena la tunjuk yang dia berani berhadapan dengan saman tu. Kalau setakat berani cakap je tapi tak berani hadapi tindakan undang - undang, baik tak payah nak tunjuk bagus la Tian Chuak oi!!! Buat mengabihkan masa!!! Baik kerat dia punya bagi Anjing makan!!!

Ps: SH harap sangat la!!! JANGAN LA UMNO TARIK BALIK SAMAN YANG TELAH DIFAILKAN TERHADAP SI TIAN CHUAK NI!!! Biar dia rasa. Baru dia tau langit tu tinggi atau rendah!!!
Categories: ,

1 ulasan:


  1. BETUL KATA SH.. KASI POTONG ITU LANCAU..KASI SAMA ANJING KURAP. ITU ANJING KURAP DAP DALAM BANYAK LO...
    MUKA BUKAN MAIN GANGSTER. KAKI SUDAH GOYANG. NANTI BOLIH TANYA ANU..WAR...APA SEBAB KAKI SAYA GOYANG.
    INI KOMUNIS...AKAI ADA KA....
    MUKA BUKAN MA I

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping