Sabtu, November 16, 2013



SH setuju sesangat dengan pandangan yang diberikan oleh sahabat SH ni. Tak payah la Raja Nong Chik nak berlembut sangat dengan Si Nurul Izzah tu.

Teruskan aje saman tu terhadap Anak Kesayangan Si Ketua Penipu tu. Lagi bagus orang tau apa yang dia dah buat. Baru orang tau sifat sebenar Si Nurul Izzah tu.

Kalau setakat bagi kebenaran untuk dia mintak maaf, apa la faedahnya. Setakat mintak maaf, lepas tu nanti dia akan buat balik. Orang dah biasa buat fitnah ni, kalau sekali tak buat boleh datangkan penyakit!!!
Aku sebenarnya kurang setuju dengan tindakan Raja Nong Chik menerima permohonan maaf NO ROLE ni. NO ROLE senang-senang tabur fitnah sehingga menyebabkan kekalahan Raja Nong Chik di Lembah Pantai, takkan nak kasi lepas macam tu je? 

Memang betul memaafkan tu sikap terpuji, tapi kalau tak diajar, betina ni akan terus besar kepala dan akan terus menabur fitnah di sana sini.

Jadi, aku harap kenyataan maaf yang akan dipersetujui tu biar betul-betul keras agar semua orang tahu NO ROLE ni kaki fitnah. Buatlah ayat macam:

"SAYA, NURUL IZZAH, MENGAKU TELAH MENYEBARKAN FITNAH TERHADAP RAJA NONG CHIK PADA 4 MEI 2013 DENGAN NIAT JAHAT UNTUK MENJATUHKAN NAMA BAIK BELIAU DAN MENGURANGKAN SOKONGAN PENGUNDI KEPADA BELIAU SEMASA PRU 2013. SAYA MEMANG ORANG YANG KEJI. SEKIAN, TERIMA KASIH."

Lepas tu letak lah syarat supaya permohonan maaf ni diletakkan di muka depan semua akhbar utama dan portal-portal pembangkang. Biar semua orang tahu perangai sebenar NO ROLE!

Janganlah pulak nanti terima pindaan dari NO ROLE kalau pindaan tu terlalu lembut. Kalau setakat ayat:

"SAYA DENGAN INI MENARIK BALIK TUDUHAN SAYA TERHADAP RAJA NONG CHIK PADA 4 MEI 2013 DAN BERJANJI TIDAK AKAN MENGULANGI TUDUHAN TERSEBUT"

Baik tak payah terima permohonan maaf NO ROLE. Kalau macam tu je permohonan maaf NO ROLE, nampak sangat dia tak ikhlas nak minta maaf, setakat nak melepaskan tengkuk dari jerat je. Kalau setakat tu je permohonan maaf dia, baik terus saman!! - ApaKecohKecoh
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Apa masaalah org2 BN nie. Dah dfitnah dan dijatuhkan maruah, senang2 suruh minta maaf dan gugurkan saman. Bapak siNo Role nie dah banyak kali menang saman sampai dah kaya raya. Tak lama lagi Anwar boleh beli undi seluruh rakyat Malaysia nie, utk membolehkan dia menjadi PM pd PRU14 nanti. Kpd RNC dan NFCorp teruskan saman anda demi maruah diri anda. Semoga berjaya.....

    BalasPadam
  2. hati burok...peribadi burok...perangai burok...kelakuan burok...sampai naik kemuka pun burok. tak ingat neraka ke no role. hidup bukan untuk menongkat langit. sendiri tau fitnah buat juga. lepas satu...satu. tak ingat mati ?
    seronok kan ? mengumpat...fitnah... dah jadi darah daging.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping