Sabtu, November 02, 2013


Itulah gambara yang dapat SH berikan tatkala mendengar Si Ketua Penipu tu berceramah di sekitar kawasan DUN Sungai Limau malam tadi.

Nampak sangat yang dia ada rasa tak puas hati bila turun ke Sungai Limau ni. Mungkin sebab dia ternampak banner yang dipasang kat tepi jalan tu kot.

Maka rasa geram dia tu ditujukan kepada pihak Kerajaan BN yang didakwa tidak prihatin dengan nasib rakyat. Si Ketua Penipu tu kata Kerajaan ni cakap je pandai.

Si Ketua Penipu tu mendakwa kononnya pihak Kerajaan BN ni takut nak berunding dengan syarikat - syarikat gergasi yang banyak memonopolikan ekonomi di Malaysia.


Dia juga turut mengaitkan syarikat - syarikat tersebut sebagai kroni kepada Kerajaan kerana menerima untung lebih dari apa yang sepatutnya mereka terima.

Si Ketua Penipu tu juga turut menuduh bahawa Kerajaan BN ni dengan sengaja nak menyusahkan rakyat dengan membebankan mereka dalam kehidupan seharian.

Si Ketua Penipu tu turut menyentuh mengenai kenaikkan harga gula dan mengaitkannya dengan syarikat milik Tan Sri Syed Al - Bukhary secara terang - terangan.


Walaubagaimana pun, Si Ketua Penipu tu tidak pula menjelaskan mengenai perbezaan pendirian yang dinyatakan oleh dia sendiri dengan ketetapan yang dibuat oleh Pakatan.

Nampak sangat la yang Si Ketua Penipu tu segan nak sebut perkara tu dihadapan Si Mahfuz Bean tu bila dia berceramah semalam. Takut orang di Sungai Limau tu marah la kot. Tu pasal la dia tak jawab pasal isu tu!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Anwar tak pernah memberi bukti keatas tuduhan-tuduhannya mengenai Kerajaan Persekutuan dan BN. Tak ada 'substance' langsung atas apa yang dikatanya. Lebih kepada emosi dan melepas geram dendam kesumat. Saya cadangkan supaya intipan dibuat dan dirakam keatas semua lawatan2 Anwar ke luar negara untuk mengetahui siapa sekutu-sekutu dia yang mana mungkin boleh merosakakan negara. Sambil2 itu intip2 le juga apa dia buat dalam bilik hotel....he..he..he..mungkin ada penyedap yang lebih sedap untuk santapannya. Kalau Amerika Syarikat boleh intip negara kita, bukan nak intip Anwar tak boleh kut.

    BalasPadam
    Balasan
    1. BETUL TU BRO. KAT LUAR SAPA TAU AKTIVITI DIA. MUNKIN AMERIKA TAU APA DIA BUAT. TAPI MEREKA SIMPAN DULU UNTUK BUAT UGUTAN BILA SAMPAI MASA.

      Padam
  2. anti-sotong-kominis-pengkhianat8 November 2013 pada 3:02 PTG

    Ada jugak orang yang masih lagi kena tipu dek pembohong tegar no 1 negara ni.....manusia-manusia....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping