Isnin, Disember 16, 2013


Itulah satu persoalan yang mula timbul dalam kepala otak SH sejak isu tersebut diluahkan oleh Si Terasa Cork tu semalam. Dia kata DAPigs kena cari 50% sokongan Melayu.

Sokongan tersebut kata Si Terasa Cork adalah untuk memberi sokongan dan memastikan Pakatan Haramjadah tu kekal berkuasa di Selangor selepas PRU ke-14 nanti.

Kenyataan Si Terasa Cork itu menjelaskan diterminasi puak - puak DAPigs untuk terus memperhambakan orang Melayu dikawasan - kawasan bandar.

Mereka mahu orang Melayu terus kekal berada dibawah tapak kaki DAPigs biar pun sampai bila - bila. Hanya dengan cara itu baru diorang akan rasa puas hati.

Kalau dapat memerintah Malaysia, lagi la diorang suka. Tapi hakikatnya, perkara itu tidak mungkin dapat direalisasikan oleh puak - puak DAPigs ni.

Sebabnya mudah. Orang Melayu yang celik mata dan terang hati tidak mudah terpedaya dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Terutama dikalangan DAPigs.

Orang Melayu sedar bahawa DAPigs ni parti yang Ultra Chauvanist, Rasis dan memang mengamalkan sikap perkauman disamping menjadikan Komunisme sebagai dasar perjuangan.

Itu belum cerita bab pentadbiran DIKTATOR yang dilakukan dalam parti tersebut. Maka sebab itu orang Melayu tak semuanya akan menyokong puak - puak DAPigs ni.

SEBALIKnya, hanya mereka yang GILA KUASA dan berjuang demi kepentingan diri sendiri sahaja yang sanggup menjadi PENCACAI dan BARUA kepada DAPigs.

Hanya mereka sahaja yang sanggup jadi Pak Angguk Saja kepada DAPigs dan terus menjadi Keldai Tunggangan sampai bila - bila demi kuasa yang diidam - idamkan.

Persoalan yang SH mahu bangkitkan, jika benar DAPigs mahu menarik 50% sokongan Melayu di Selangor, kenapa TAK ADA SORANG PUN MELAYU dalam kepimpinan Negeri?

Jika kita lihat senarai yang dikeluarkan semalam, lebih 80% daripada barisan kepimpinannya dikuasai oleh satu kaum iaitu Cinabeng DAPigs. (KLIK SINI)

Selebihnya, dianggotai oleh kaum India dan Sikh dari kerabat Si Karpal Whilchar tu. Maka, adakah itu memperlihatkan bahawa mereka benar - benar ikhlas nak sokongan orang Melayu? Atau adakah mereka hanya mahu Melayu jadi Barua mereka sampai bila - bila? Korang fikir la sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping