Isnin, Disember 30, 2013


Inilah sebenarnya cara puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak memburuk - burukkan imej dan integriti pihak keselamatan Negara menjelang perhimpunan yang dijadualkan esok.

Demi nak mencemar imej pihak Polis DiRaja Malaysia, maka diorang buat la dakwaan dan tuduhan yang bukan - bukan sedangkan diorang boleh ambik tindakan sendiri.

Katanya, Si Rafizi tu dah pun mengenal pasti empat buah blog yang ada kaitan dengan penyebaran email ancaman bom pada malam perhimpunan haram diorang tu nanti.

Maka, Si Rafizi tu pun mendesak agar pihak Polis mengambil tindakan dan menyiasat empat buah blog tu. Dia suruh Polis ambik tindakan yang sewajarnya terhadap empat blog tersebut.

Yang herannya, kenapa Si Rafizi tu sendiri tak ambik tindakan terhadap empat blog yang dia sebut dalam laporan Sinar Harian hari ini? Kenapa dia tak saman je blog tersebut?

Bukan ke selama hari ini puak - puak Pakatan Haramjadah tu suka ambik tindakan sedemikian? Jadi, apa yang menghalang dia dari ambik tindakan tersebut?

Jika dia benar - benar tidak terlibat dalam email yang disebarkan sebelum ini, maka dia perlu ambik tindakan tersebut. Bukannya hanya menyuruh Polis je ambik tindakan.

Hakikatnya, pihak Polis memanggil dia ke balai Polis hanya untuk mengambil keterangan dari Si Rafizi tu memandangkan nama dia ada dalam email tersebut.

Tapi dalam Si Rafizi tu, dia menuduh pihak Polis tidak mendapatkan kesahihan mengenai email tersebut namun sebaliknya terus memanggil dia untuk memberi keterangan.

Yang Polis panggil dia ke balai tu nak dapatkan pengesahan mengenai kesahihan la Rafizi oi!!! Dah nama dia yang tertera dalam email tu, maka sebab itulah Polis panggil dia.

Kalau dalam email tu ada nama Anwar Ibrahim, dah tentu Polis akan panggil Anwar. Kalau ada nama Zahid Hamidi, dah tentu Zahid Hamidi yang dipanggil. Itu pun Si Rafizi tu nak spin lagi ke?

Hadoyai!!! Sudah - sudah la nak menipu rakyat ni Rafizi oi!!! Buat mengabihkan masa je. Setakat nak mengabihkan air liur ni, tak mendatangkan faedah. Kalau diri sendiri takut nak ambik tindakan, tak payah nak cakap banyak la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping