Ahad, Disember 15, 2013


Andaikata kita baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Nurul Izzah ni, memang nampak sangat yang dia masih lagi menyimpan dendam yang mendalam terhadap Polis.

Ini bukan kali pertama dia bersuara dan mengkritik badan keselamatan yang telah lama wujud dan sudah banyak berjasa di Malaysia ni. Tapi dah banyak kali.

Tempoh hari dia membuat dakwaan kononnya pihak Polis ni telah mengabihkan duit dan dana Negara dengan menghantar sepasukan anggota cawangan khas ke London.

Kali ini, Si Nurul Izzah ni sekali lagi mempertikaikan pasukan Polis dengan cuba mengaitkan merka dengan pergerakan fahaman Syiah yang kian menular di Malaysia ni.

Kata Si Nurul Izzah tu, pihak Polis sepatutnya tidak mengambil berat sangat pasal gerakan fahaman Syiah dan ajaran sesat ni. Mungkin bagi dia, ianya tak 'Membahayakan Negara'.

Demikian jugak la dakwaan yang dibuat oleh Si Nurul Izzah tu mengenai penularan fahaman LGBT yang dibawa oleh NGO yang bergelar COMANGO tu dulu.

Adakah Si Nurul Izzah ni benar - benar bercakap dengan menggunakan Kepala Otak dia atau dia hanya sekadar menggunakan Kepala Lutut? Cakap guna mulut memang senang.

Mungkin Si Nurul Izzah ni lupa kejadian yang menimpa Timbalan Ketua Pengarah Penguatkuasa JAIP yang telah ditembak mati sebelum ini.

Mungkin SI Nurul Izzah lupa bahawa apa yang dilakukan oleh pengikut ajaran 'Tuhan Harun' itu juga merupakan satu tindakan yang dianggap sebagai 'Jenayah Berat'.

Jadi, untuk Si Nurul Izzah menafikan tindakan wajar yang dilakukan oleh pihak Polis terhadap pergerakan ajaran sesat ni adalah sesuatu yang dangkal dan tidak boleh diterima.

Jelas, apa sebenarnya dilakukan oleh Si Nurul Izzah ni hanya satu tindakan untuk membalas dendam terhadap pihak Polis. Mungkin sebab Polis yang tahan Papa kesayangan dia dulu. Dan mungkin sebab itu dia masih lagi 'Trauma' dengan Polis ni!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Jangan menghina kerja polis kerana dia orang menjalankan tugas seperti di-arahkan. Awak sebagai wakil rakyat tak perlu masuk campur urusan polis. Jangan in gat diri awak itu betul sangat. Fikir-fikirkan lay aduhai perempuan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping