Khamis, Disember 12, 2013


Baru je dia diangkat jadi Naib Presiden PAS, dia dah nak tunjuk yang dia bagus? Dia dah nak tayang kononnya dia bijak sangat sampai boleh masuk campur hal orang lain?

Apa kelayakan Pak Berahim ni nak tegur Rejim Pakatan Selangor tu kalau diorang nak naikkan gaji ADUN yang berada dalam Negeri tersebut? Pak Berahim tu ADUN Selangor ke?

Jika sebelum ini, semua ADUN Parti Angguk Saja yang ada di Selangor tu sendiri dah menyatakan pendirian mereka bahawa kenaikkan gaji tu memadai.

Mereka sendiri mengakui bahawa tindakan Rejim Pakatan Selangor dibawah pimpinan Khalid Gagap tu adalah sesuatu yang perlu berdasarkan keadaan semasa.

Secara tak lansung, pemimpin - pemimpin PAS di Selangor tu menerima keputusan yang telah ditetapkan dan mereka merelakan Rejim Pakatan Selangor merembat duit rakyat.

Dan perkara itu juga turut mendapat persetujuan serta direstui oleh kepimpinan PAS Pusat melalui Timbalan Presiden mereka yang dah lari ke luar Negara tu.

Jadi, untuk apa lagi Pak Berahim nak menyalak - nyalak tak tentu arah ni? Sekadar nak tunjuk kat orang yang dia pun prihatin terhadap rakyat? Tak payah la!!!

Kot kalau dia buat kenyataan tu ikhlas tahan jugak la. Tapi kalau sekadar nak menarik perhatian kononnya PAS jugak menolak kenaikkan gaji tu, baik dia rentikan la!!! Nampak snagat yang dia ketagih perhatian dan bukannya benar - benar nak membela rakyat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping