Rabu, Februari 05, 2014


Eh, Nyonya. Lu dah buat lawak ketawa la banyak - banyak.
Nak buat laporan Polis apa pasal pulak!!!

Ewah-ewah!!! Banyak cantik muka Nyonya ni. Dia yang buat lawak suruh kita gelak, sekarang dia tak nak gelak dah ke? Apa pasal pulak dia nak buat laporan Polis?

Kata dia, video yang dia muat-naik dalam laman Youtube tu dibuat untuk humor Politik secara sindiran. Bukannya nak menimbulkan sebarang Polemik yang bukan - bukan.

Dalam ertikata lainnya, dia nak semua rakyat Malaysia ni terima penghinaan yang telah dilakukan dalam video tersebut sebagai satu sindiran dan bukan satu bahan untuk ber-Politik.

Walhal, dia sendiri cukup arif dengan perkara tersebut. Dia sendiri tau yang lawak bodoh dia tu akan menimbulkan kemarahan dikalangan pihak - pihak tertentu. Pun dia masih nak anggap ianya sebagai bahan lawak jugak ke?

Kalau ye dia nak buat lawak macam tu, tak payah la jadi Ahli Parlimen. Baik dia jadi Pelawak dan masuk rancangan Raja Lawak. Baru kena dengan kedudukannya. Kalau tidak, jangan cakap banyak la.

Sekarang, bila ada orang nak buat lawak dengan dia, dia nak marah pasal apa pulak? Dia nak meroyan tak tentu pasal kenapa? Dia ingat dia sorang je ke yang boleh buat lawak? Orang lain tak boleh buat lawak jugak ke?

Masa dia buat video tu, dia tak fikir ke semua benda tu? Kalau tak mampu nak terima sindiran orang lain, jangan buat. Penyudahnya, diri sendiri jugak yang hilang kemaluan!!!

Heh!!! Dasar manusia tak sedar diri macam Si Nyonya kesepian tu memang macam tu. Suka sangat dia meroyan tak tentu arah. Bila dah kena batang hidung sendiri, tak payah la dia nak meraban macam orang yang hilang akal!!! Buat malu je jadi Ahli Parlimen kalau macam tu!!!
SHAH ALAM - Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok hari ini membuat satu laporan polis selepas menerima pelbagai kecaman melalui panggilan telefon yang dilakukan oleh individu yang tidak dikenali.

Belia mendakwa menerima pelbagai jenis SMS telah dikirim ke nombor telefon bimbitnya dengan perkataan negatif dan mengancam keselamatan.

"Saya telah membuat laporan polis hari ini selepas menerima banyak panggilan telefon yang mengganggu daripada individu-individu yang tidak dikenali sejak jam 11.44 malam pada 3 Febuari 2014.

"Saya turut menerima banyak pesanan teks malah pesanan Whatsapps' yang negatif dan mengancam keselamatan termasuk daripada seorang bekas ahli Parlimen dan Adun," katanya dalam satu kenyataan di laman Facebooknya.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. korang percaya ke si lancau ni kekunun terima ugutan bunuh bagai?

    sebelum ni dia bangkitkan kemarahan orang melayu,terus konon dia terima peluru dan ugutan bunuh.last skali senyap camtu je..
    sekarang pun dia buat alasan bodo yang sama.
    sekali menipu sampai mati pun orang takkan percaya....
    senang je dia cover konon terima ugutan bunuh sebab nak tutup kesalahan dia.
    sial punya anjing lancau ni
    pikir la sama beb...

    BalasPadam
  2. Perkataan yg di tekan dlm ucapan nyoyampah itu...MALAY SIIII AA...membawa maksud MATI MELAYU.....disitu mmg sah2 dia provok melayu.....tapi sedih bila ada melayu yg masih mnyokong....apakah hati sudah buta...?mana hilang maruah??

    BalasPadam
  3. Dia diugut betulkah? Betina andartu DAPIG ini amat menjijikan sebab itu dia masih bergelar andartu perangai macam hantu cina yang suka main lompat-lompat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping