Ahad, Februari 02, 2014


Heh!!! Bang Min ingat orang semua tak tau ke yang Bang Min sebenarnya takut hilang kedudukan dalam Parti pada ketika ini. Maka sebab itulah Bang Min terpaksa buat kerja GILA macam ni.

Hakikatnya, Bang Min yang tengah menggelabah tak tentu arah bila Bang Min rasa diri Bang Min tergugat dengan Si Khalid Ibrahim tu. Tu sebab Bang Min buat semua benda ni.

Semua orang tau yang Bang Min terasa diri Bang Min tercabar bila adanya Khalid sebagai pesaing utama Bang Min dalam PKR.

Bang Min takut Bang Min tak mampu nak pertahankan jawatan sebagai Timbalan Presiden PKR bila tiba pemilihan parti yang akan datang. Itu je yang sebenarnya Bang Min takutkan sangat.

Biar pun Si Khalid tu dah keluarkan kenyataan dan berjanji tidak akan lawan dengan Bang Min bagi merebut jawatan tu. Tapi Bang Min masih tak nak terima apa yang telah diucapkan oleh Khalid.

Sebab apa? Sebab Bang Min pun sendiri tau yang kemungkinan itu masih tidak dapat ditentukan. Bang Min tau Khalid boleh ubah pendirian dia pada bila - bila masa je.

Bang Min sendiri tau yang taktik seumpama itu pernah digunakan oleh Si Ketua Penipu tu dulu bila Si Ketua Penipu tu tikam belakang Allahyarham Pak Ghafar sewaktu masih dalam UMNO.

Hari ni Si Ketua Penipu tu boleh keluarkan kenyataan kata dia berjanji takkan bertanding menentang Pak Ghafar. Tapi akhirnya dia bertanding jugak dan menang jawatan tersebut.

Itu semua taktik yang dah diperturunkan oleh Si Ketua Penipu tu kepada anak - anak buah dia dalam PKR. Diorang semua dah tau taktik tu. Jadi, takkan la Bang Min nak percaya cakap Khalid.

Maka, Bang Min perlu bertindak untuk menyingkirkan Khalid dengan seberapa segera. Nak ikut proses biasa, dah tak boleh buat. Ada halangan besar yang perlu Bang Min tempuhi.

Bang Min dah tak dapat nak memanipulasikan Kak Wan Omega untuk kekal bertanding dalam pemilihan yang akan datang sebab Bang Min tau Khalid anak buah Kak Wan.

Jadi, Bang Min terpaksa mempergunakan Si Ketua Penipu tu untuk memastikan kedudukan dia masih kekal sebagai Timbalan Presiden PKR dimasa akan datang. Itu je niat Bang Min sebenarnya.

Kesimpulannya, semua ni Bang Min buat bukan la sebab nak memperkukuhkan PKR atau pun Pakatan Haramjadah di Selangor tu bagi menawan Putrajaya dimasa akan datang. 

Jauh sekali Bang Min buat semua tu kerana nak memperjuangkan Hak Rakyat atau demi nak menjaga Kebajikan Rakyat. Tapi sekadar nak menyelamatkan Politik berkepentingan peribadi Bang Min je!!! Penyudahnya, rakyat jugak yang Bang Min korbankan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping