Isnin, Februari 17, 2014


Heh!!! Memang tak pelik la kalau Si Ketua Penipu tu boleh terkedu bila ditanya secara terang - terangan oleh seorang Cikgu masa dia berucap dalam Gereja semalam.

Soalan macam tu punya senang pun dia susah nak jawab, inikan pulak soalan lain yang ditanya oleh BFM sebelum ini. Memang susah la dia nak jawab soalan BFM tu.

Hari tu, Si Ketua Penipu tu ditanya sama ada dia Gay atau pun tidak. Jawapan yang dia perlu berikan hanya YA atau TIDAK. Itu je jawapannya. Pun dia tak boleh jawab soalan tu.

Dibawah ni satu lagi soalan mudah yang ditanya oleh seorang Cikgu bernama Robert Tan ketika hadir mendengar ceramah Si Ketua Penipu tu dalam dewan Holy Family Church semalam:
Seorang pengundi membangkitkan bahawa beliau hanya akan mengundi ketua umum PKR itu jika menjadi menteri besar baru.


“Jika kamu kata ya, saya akan undi kamu; jika tidak, saya tidak akan undi kamu; dan jika jawapan kamu tidak pasti, saya pun tidak pasti akan undi kamu,” kata seorang guru Robert Tan.
Mudahkan soalan Cikgu tu? Si Ketua Penipu tu cuma perlu jawab Ya atau Tidak. Dan jawapan ketiga tu sebagai jawapan sampingan. Itu je soalan Cikgu tu sebenarnya. Bukan susah sangat.

Tapi jawapan yang Si Ketua Penipu tu berikan kepada Cikgu tu hanya memeningkan kepala je sebenarnya. Dia tak jawab soalan tu dengan tepat, sama ada Ya atau pun Tidak.
“Kamu beri saya tiga pilihan, saya akan jawab begini: "Cikgu Robert Tan, tuan, sokong saya di Kajang dan kita akan buktikan kamu buat pilihan yang betul.”
Nah!!! Kita boleh tafsir jawapan Si Ketua Penipu tu dengan cara yang cukup mudah. Hakikatnya, Si Ketua Penipu tu jawab Ya, sebab soalan Cikgu tu cukup mudah.

Cikgu tu tanya, Adakah Si Ketua Penipu tu akan jadi Menteri Besar yang baru? Pilihan jawapannya, YA maka Cikgu tu akan undi Si Ketua Penipu tu. Jika TIDAK, maka tak de undi.

Si Ketua Penipu tu suruh Cikgu undi dia. Maknanya, Si Ketua Penipu tu jawab YA. Itu je kesimpulannya. Jadi, apa lagi yang PAS nak pertikaikan pasal isu jawatan MB Selangor tu?

Ianya tak perlu nak dipersoalkan lagi. Si Ketua Penipu tu memang ada hati nak rampas jawatan MB Selangor tu dari Si Khalid Ibrahim. Jadi, PAS tak payah la nak menipu diri sendiri sedangkan diorang sendiri tau keinginan Si Ketua Penipu tu!!! Jangan la jadi lembab sangat!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. sejak bila pulak la si Nuar ni jawab soalan yang ditanya. seingat saya tak pernah. sama ada dia akan pusing salahkan orang lain, atau dia konar main belakang. Yang pelik orang terima je... Tapi kalau org desak juga dia akan marah orang tu kata orang tu orang BN/Umno

    BalasPadam
  2. dia pun bijak..takmo jawab direct YA...sbb if dia jawab YA directly..konfirm akan ramai troll dia mmg nak naik jd menteri besar selangor..turunkan khalid...

    -smh-

    BalasPadam
  3. CAKAP BERBELIT2 MACAM KELING. ATAU MEMANG KETURUNAN KELING PUN..
    INI MALAUN MEMANG KUAT MENIPU. NANTI DIA SENDIRI POTONG LIDAH DIA SENDIRI.
    MALAUN O MALAUN. BILA KAU NAK MAMPOS....

    BalasPadam
  4. malaun ni kalau nak cepat mampos , hari2 kita doa supaya dia accident ke , jatuh kapal terbang ke, kone melekat kat jubor ke atau kalah dalam perbicaraan dia kali , sampai mampos duduk dalam penjara..

    BalasPadam
  5. MACAMANA NAK KATA YA ATAU TIDAK...KALAU YA...MANA TITIKNYA....
    KALAU KATA TIDAK....DI MANA TIDAKNYA,.......

    BalasPadam
  6. Aku ingat dia nak jadi MB dulu, baru dia nak cakap ya atau tidak.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping