Isnin, Februari 17, 2014


Hek-Eleh!!! Itu pun Si Siputdin ni nak rasa pelik sangat ke? Hanya sebab KJ keluar kenyataan yang dilihat seolah - olah menyokong Zaid Al-Araki bertanding di Kajang dia nak heran?

Apa la gunanya Si Siputdin ni jadi Setiausaha Agung Parti Kecohkan Rakyat tu ye. Benda macam tu pun boleh buat dia jadi pelik. Yang Si Ketua Penipu tu suka liwat lelaki, dia tak pelik pulak?

Kalau perkara yang diluar tabiie tu pun dia tak rasa pelik, kenapa pulak orang yang dilihat menyokong Si Zaid Al-Araki tu dia boleh buat sebaliknya? Sebenarnya, dia tu yang pelik.

Jika nak dirasa pelik, rakyat lagi heran bila PAS menyokong PKR dalam Pilihan Raya Kecil di DUN Kajang sedangkan diorang sendiri mengecam tindakan PKR tu sebelum ini.

PAS dengan jelas dan lantang mengkritik, mengecam dan membantah tindakan PKR yang mengosongkan kerusi DUN Kajang tanpa sebab musabab yang masuk akal.

PAS menjelaskan bahawa tindakan tersebut bukan sahaja dianggap sebagai satu penghinaan terhadap kepercayaan pengundi di Kajang, malah ianya satu tindakan yang tidak beretika.

PAS juga beranggapan bahawa PKR bertindak secara bersendirian dalam isu berkaitan dengan PRK Kajang tanpa ianya dibincangkan dikalangan pemimpin Pakatan tu sendiri.

Namun, sebalik kecaman, dakwaan serta kritikan yang diberikan, kepimpinan PAS Pusat masih lagi memberi jaminan untuk menyokong PKR dalam PRK Kajang.

Nampak sangat yang kepimpinan PAS Pusat tidak mengendahkan lansung suara pemimpin PAS di Negeri Selangor yang membuat pendirian menolak Pilihan Raya Kecil DUN Kajang tu.

Nah!!! Kalau Si Siputdin tu betul - betul nak rasa pelik, itu isunya. Dia patut rasa heran bila tiba - tiba PAS boleh menyatakan kesudian mereka untuk membantu PKR di DUN Kajang.

Ada wujud kemungkinan yang PAS cuba nak sabotaj PKR secara diam - diam kerana mereka yang paling kuat mengkritik dan mengecam tindakan PKR sebelum ini. Ianya tak mustahil berlaku.

Jadi, usah la Si Siputdin ni nak rasa pelik dengan tindakan orang lain sedangkan tindakan dia sesama sendiri pun dia boleh buat - buat tak nampak. Bila dah kena depan batang hidung sendiri nanti, baru la PADAN dengan MUKA dia!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping