Rabu, Mac 26, 2014


Hmmm... Heran jugak dengan saranan yang dibuat oleh Si Mahfuz Bean ni. Nampak gayanya, dia cukup ambik berat betul dengan nasib yang menimpa juruterbang tu.

Dalam kenyataan hari ini, Si Mahfuz Bean tu buat desakan supaya pihak Kerajaan membersihkan nama juruterbang yang sebelum ni dikaitkan dengan Si Ketua Penipu tu.

Kata Si Mahfuz Bean ni, perkara tersebut perlu dilakukan bagi memulihkan nama juruterbang tersebut daripada kaca mata rakyat Malaysia dan dunia.
"Dalam masa pengumuman yang dibuat oleh kerajaan berhubung isu kehilangan MH370, perkara yang perlu dilakukan oleh kerajaan adalah membersihkan nama kapten Zaharie.


"Sekarang sudah ada tanggapan negatif telah diberikan terhadap juruterbang itu dan ia perlu diselesaikan segera," kata beliau sewaktu membahas usul khas di Dewan Rakyat, hari ini.
Heh! Pelik jugak dengan desakkan dia tu. Dia pasti sangat ke yang juruterbang tu tak terbabit dengan sebarang spekulasi yang dikeluarkan sebelum ini?

Kenapa tumpuan Si Mahfuz Bean tu hanya terarah kepada juruterbang tu sahaja? Apa yang menarik minat dia sampai tahap dia nak buat desakkan sedemikian?

Adakah ianya atas dasar kemanusiaan? Atau sebab juruterbang tu merupakan seorang penyokong kuat kepada Si Ketua Penipu tu sampai dia sanggup buat desakkan tersebut?

Untuk pengetahuan Si Mahfuz Bean ni, selagi kotak hitam tu masih belum ditemui, tak perlu la dia nak buat sebarang desakan kepada mana - mana pihak sekali pun.

Cukup la dia sekadar mendiamkan diri dari nak menonjolkan kebodohan diri dia depan orang ramai. Nanti yang malu pun bukan orang lain. Diri dia sendiri jugak.

Nasihat SH, adalah lebih baik untuk Si Mahfuz Bean ni buat desakkan terhadap PKR mereka bersihkan nama Hadi Awang dari tuduhan fitnah terhadap calon PKR sebelum ini.

Rasanya sampai sekarang, kes tu masih belum selesai lagi dimahkamah. Tambahan pulak Si Hadi Awang tu jugak yang lantik dia jadi Ketua Penerangan. Jadi, memang patut sangat dia desak PKR buat tindakan tersebut. Jangan tunjuk yang dia tu MACAI kepada PKR sangat!!!
Categories: ,

9 ulasan:

  1. DIA DULU KERJA AIRPORT ANGKAT BAG, NASIB MALANG DPT JADI CALON PAS JIKA ANGKAT BAG BNYK PAHALA ,JADI MP , SEBENARNYA KADANGKALA JAWATAN DAN REZKI YG ALLAH BGI BUKAN BERMKNA ALLAH SAYNG , SUSAH DLM KEHIDUPAN TAPI REDHA BUKN BERMKNA ALLAH BENCI
    MP YG PALING BODOH
    HEY MAMPUS BILA KITA NA LOUNCH ????

    BalasPadam
  2. Saya mengikuti perkembangan pencarian dan PC MH370. Tak pernah ada cakap-cakap yang menuduh pilot atau co-pilot. Yang sibuk timbulkan was-was keatas pilot adalah media siber dan media luar Negara. Nampak sangat Mr Bean nie tak ikut perkembangan pencarian (atau tak kisah)....betul-betul badut hantam kromo.

    BalasPadam
    Balasan
    1. DIA MANA TAU BAHASA INGERIS PUN....

      Padam
    2. Betul..semua soalan psl pilot dtg dr press, & jwpn yg diberikan hanya akan siasat..bila masa ada krjn tuduh? yg keluar cerita pun, suratkhabar dr luar negara..diaorg ni ada je modal nak keluarkan cerita bukan2 & pengikut diaorg ni dok percaya buta2..lps tu spin cerita..bila la nak berubah?

      Padam
    3. Assalammualaikum wmt,
      Media Barat sebenarnya cuba meletakkan kesalahan kpd juruterbang atas tragedi MH370.

      Mereka sebenarnya nak 'cover malu' kerana Tun M sebelum ini ada kata kegagalan mencari atau mengesan pesawat yg hilang bukannya kelemahan Malaysia tetapi semua negara termasuk pembuat peralatan dan kelengkapan keperluan penerbangan pesawat berkenaan.

      Jadi nak cover 'kemaluan' sykt yg buat pesawat, yg cipta peralatan radar, satellite, radio dan macam-macam lagi yg kononnya amat canggih, semuanya gagal, maka letakkanlah kesalahan kpd juruterbang yg kebetulan kedua-duanya anak Melayu.
      Lebih sedap lagi, secara kebetulan Ketua juruterbang tu pulak anak Penang dan ahli PKR yg anak saudaranya jadi menantu Anwar/Wan Azizah.

      Semakin sedaplah mereka alihkan isu kelemahan mereka sendiri kpd orang lain yg tak mungkin mampu membalas hujah mereka kerana dah arwah.

      Manakala apa yg dikatakan Mahpous tu janganlah dilayan sangat. Dia tu sekolah pun tak setinggi mana dan sudah tentu akalnya pun tak boleh nak pakai. Dia ni jenis bodoh tak boleh diajar dan pandai tak boleh diikut.
      Wallahhua'lam....

      Padam
  3. biasalah tu, badut PAS menyalak selaku anjing upahan PKR. pasti dapat tulang plastik tu ...

    BalasPadam
  4. kotak hitam tu belum jumpa lagi, apa yg mampuz ni nak suruh orang bersihkan ni. bersih jamban ke bersih taik

    BalasPadam
  5. Tu la orang tua suruh ambik SPM hang lari....pasal tu la,la ni hang jadi MP yg paling baghal. Itu pun ada org nak undi hang,orang kampung hang pun bodo jugak.

    BalasPadam
  6. Siruh dia bersihkan nama dia, mat sabu dan juar juburi dulu.......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping