Sabtu, Mac 22, 2014


Berikut dipaparkan gambar - gambar sepanjang aktiviti yang diadakan semalam. Korang nilaikan la sendiri yang mana baik dan yang mana buruk. Guna akal fikiran masing - masing.

Diantara 'Jaga Bontot' yang hadir memenuhi stadium Kajang
Yang satu, perhimpunan untuk memberikan sokongan kepada Si Ketua Penipu tu. Kononnya diorang berhimpun untuk menegakkan Keadilan dan menghentikan kekejaman.

YAB Perdana Menteri Hadir program Selawat Perdana di Putrajaya
Bila ditanya, adakah diorang nak tegakkan Keadilan untuk rakyat? Diorang tak jawab. Adakah diorang nak hentikan kekejaman terhadap rakyat? Pun diorang tak jawab.

Datin Seri Rosmah diantara RIBUAN umat Islam berjemaah dan berselawat kepada junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W
Hakikatnya, diorang hanya memperjuangkan KEADILAN dan nak menghentikan KEKEJAMAN terhadap seorang manusia je. Bukannya untuk rakyat secara keseluruhan.

Sebahagian dari RATUSAN RIBU jemaah yang hadir
Bandingkan pulak dengan program yang dianjurkan oleh pihak Kerajaan ni. Adakah ini bentuk Kekejaman yang dinyatakan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu?


Kalau betul la Kerajaan ni Kejam, diorang tak buat program macam ni. Kalau Kerajaan ni tak adil, dah lama dah semua pemimpin Pakatan Haramjadah tu meringkuk kat dalam penjara!!! Habis semua yang datang perhimpunan di stadium Kajang tu kena tangkap!!!
Categories:

5 ulasan:

  1. Betul tu Semut Hitam!

    SYUKUR ALHAMDULILLAH! Hidup ISLAM/umatnya termasuk YAB PM DS Najib dan IBUNDA NEGARA kita, DS Rosmah! Semoga umat Islam/Melayu di NEGARA ISLAM; Tanah Melayu pusaka nenek moyang kita, jadi lebih soleh, Insya-ALLAH!

    Sebenarnya seluruh Dunia, termasuk Tanah Melayu ISLAM kita ini mahu di’GAY‘kan oleh puak pengikut SYAITAN Illuminati Barat-Zionis terutamanya rejim Amerika, melalui ejen tempatannya termasuk si PEMBANGKANGPELIWATSONGSANG - lihat di http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=40983, Repost: Obama’s Sodomite Past Comes Back To Haunt Him, By Wayne Madsen on January 8, 2012 (kalau berita ini tak benar, tentu Obama dan geng Gaynya yg. ramai dlm rejim Amerika, dah SAMAN).

    Apa maknanya Illuminati ini - lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html, Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel; dan http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm, The Order of Skull and Bone. Dlm. industri seni Barat, tamadun syaitan Illuminati ini juga diPUJA oleh kumpulan KAPIR Heavy Metal/mana-mana artis yg. berperangai-BUAS-mcm-haiwan, termasuk Madonna, Lady Gaga, Keisha; Rihanna, Beyonce, Miley Cyrus dsbnya – lihat http://www.altheadlines.com/famous-illuminati-members-13248490/, Famous Illuminati Members, By: David Veritas, May 14, 2013; dan http://www.altheadlines.com/top-10-illuminati-symbols-hidden-in-plain-sight-13249963/, Top 10 Illuminati Symbols Hidden In Plain Sight, By: David Veritas, July 23, 2013.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    BalasPadam
  2. ALHAMDULILLAH......RAMAINYA UMAT.

    BalasPadam
  3. Tepuk dada tanya selera. Hatta zurtumur makhabir. Baru tau ketentuan Allah itu akan berlaku atau tidak? Ya Allah ya Tuhan kami, Engkau masukkanlah kami semua yang patuh kepada perintahMu dan meninggalkan segala laranganMu (terutamanya umpat, dusta, bohong dan fitnah) ke dalam syurga bersama para Anbiya. Ameen ya Rabbal alameen.

    BalasPadam
  4. ni mazhab mana plak yg ajar selawat mcm ni?? sambil goyang tangan goyang badan... nabi tak pernah ajar selawat macam ni... bid'ah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. pala hotak mu..!!! mazhab mana plak yg menghalalkan mebela si peliwat yg enggan bersumpah laknat... melayu PR memang bodohhh...

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping