Selasa, April 29, 2014


Pulak dah!!! Sejak bila pulak Hudud ni jadi agenda utama dalam UMNO? Punya la puak - puak Pakatan Haramjadah ni dah tak de idea, sampai tahap itu dia nak menipu?

Berikut disiarkan ulasan dari ADUN DAPigs dari Tanah Rata berhubung dengan isu perlaksanaan Hukum Hudud yang nak dibentangkan oleh PAS di Parlimen.

Dalam kenyataan media Si ADUN DAPigs ni, terang - terang dia mendakwa bahawa UMNO yang mendominasikan Hukum Hudud ni di Parlimen dan bukannya PAS.

Kata dia, takkan la UMNO yang ada 88 kerusi di Parlimen tu kena ikut jejak dan menari ikut rentak PAS yang hanya ada sebanyak 21 kerusi tu sahaja?

ADUN DAPigs Tanah Rata tu jelas menuduh UMNO sengaja menjadikan isu Hudud tu untuk memecah-belahkan Pakatan setelah berjaya mendapat sokongan orang Melayu.

Hari ini, kata ADUN DAPigs tu, UMNO cuba nak melangkah lebih jauh dan meluaskan pengaruh ideologinya daripada perkauman kepada motif ke-Islaman pulak.

Dakwa Si ADUN DAPigs tu lagi, agenda utama UMNO adalah untuk mengawal kuasa Poitik dan menghapuskan pengaruh Pakatan Haramjadah tu.

Malah Si ADUN DAPigs tu jugak tidak menolak kemungkinan bahawa UMNO mampu untuk menyingkirkan MCA serta MIC bagi menubuhkan sebuah Kerajaan yang baru.

Nah!!! Nampak sangat Si ADUN DAPigs ni mula terketar lutut bila membayangkan orang Melayu dan Bumiputera mengawal sepenuhnya pemerintahan Kerajaan.

Mungkin dia ingat orang Melayu Bumiputera ni jenis manusia yang tak de keperimanusiaan macam puak - puak DAPigs tu gamaknya. Sesuka hati je nak tindas orang tak tentu arah.

Tapi bagus jugak Si ADUN DAPigs ni keluarkan kenyataan macam tu. Ianya membuktikan bahawa orang Cina takut sekiranya orang Melayu Bumiputera ni bersatu padu.

Maka jalan mudah untuk diorang memecahkan kepercayaan kaum bukan Melayu Bumiputera ialah dengan membuat andaian sedemikian.

Tujuan dia ialah untuk membakar sentimen dikalangan orang Bukan Melayu agar membenci orang Melayu. Terutama dari kalangan orang - orang Cina.

Setidak - tidaknya, tuduhan serta dakwaan Si ADUN DAPigs tu mengiyakan bahawa UMNO ni parti yang turut memperjuangkan Islam dan nak menegakkan Hukum Hudud. Bukan la PAS yang memperjuangkan benda tu semua!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. PULOK DOH.....MORON PUNYA ORE......BERPULOH TAHUN PAS BAWAK ISU INI MASIH TAK SEDAR....MIMPI KE ?
    JADI SELAMA INI PAS MEMANG PEMECAH BELAH UMATLAH ?

    BalasPadam
  2. Tuan lim kit siang u must put little star ditangan kanan pas and a big football sun digeggam tangan kanan haji adi, if pas kelantan pas masih bedegil mahu hotdog u you lim better cari bidadari bidadari,jika masih berdegil jugak memanng sah pas kelantan mahu potong u punya

    BalasPadam
  3. HAHAHA...Pakatoon Rakyat patut nye buat drama bersiri komedi....komedi bodoh. Sebab kalau nak jadi pemimpin rakyat, memang tak layak. TERLALU BODOH! Negara negara jiran semua mentertawakan style bodoh pembangkang yang tak habis habis nak sabotage negara sendiri. KARTOON!!!!!

    BalasPadam
  4. pas = sapa tolak hudud dia kapir
    anwar tolak hudud,
    jadinya anwar tu __________

    BalasPadam
    Balasan
    1. TOKLEH LAGU TU A WAR TIBAI CHINA DOLL PUN PAS KATA OK. YG PAS TUDUH KAPIR YU UM N O AJE. YG LAIN TER.ASUK ANWAR TAK PA

      Padam
  5. Suatu hari nanti pas akan bergabung dgn umno.kuasa politik majoriti milik bangsa melayu.
    10 org terkaya di Malaysia semuanya org melayu.
    Setiap inci perniagaan dimiliki oleh bangsa melayu.
    Dan secara automatik, islam didaulatkan, hukum2nya terlaksana.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping