Selasa, April 29, 2014


Heh! Selama hari ini kita sering tertanya - tanya, apa yang dimaksudkan 'BERSIH' dan 'ADIL' yang dituntut oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebenarnya.

Kalau sebelum ini, bermati - matian diorang mengkritik serta mempertikaikan pihak SPR dengan pelbagai dakwaan serta tuduhan yang tidak mempunyai bukti kukuh.

KONONnya tuntutan diorang tu adalah demi untuk medapatkan pemilihan yang BERSIH dan ADIL dari pihak yang berkenaan. Tapi hakikatnya hanya indah khabar dari rupa.

Yang dimaksudkan BERSIH dan ADIL tu ialah dengan cara memaki hamun, mencaci cerca serta memburuk - burukkan orang lain tanpa mengenal batasan.

Sekurang - kurangnya, itu yang dilakukan dalam parti tu sendiri dan ianya diakui oleh Pencacai Pakatan merangkap Jambu Si Ketua Penipu tu sendiri.

Dalam masa dia membidas tindakan yang dibuat oleh Si Chagubird mempertahankan Si Siputdin tu, secara tak lansung dia telah membogelkan parti dia sendiri.


Si Mangkuk Ayun tu mengakui bahawa pemilihan PKR kali ini dihiasi dengan propaganda serta provokasi murahan. Tak lupa jugak dengan tindakan memburukkan orang lain. 

Jadi tak mustahil sekiranya taktik sedemikian juga digunakan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu dalam Pilihan Raya Umum yang lepas.

Tapi apa nak heran ye tak. Dah nama pun Penipu Rakyat. Kalau diorang tak MENIPU, memang tak sah. Kalau tak MENIPU, macam mana diorang nak menang. Lagi pun, MENIPU tu je yang diorang tau buat. Yang lain HAMPAS belaka!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Itulah ketelusan dan pilihanraya "Bersih" ala PKR - Partai Kencing Rakyat...asal x ikut kehendak jer semua balun..amuk...caii oiii...parti mcm ni ka hangpa ok sanjung2? alahai...otak sempit betul la...Rafizi mengamuk aku tak heran sbb binatang belaan Bang Non mmg dah diajar mcm tu..cai2 yg dok sokong depa ni yg aku herankan..x gi sekolah ka hangpa???

    BalasPadam
  2. Cerita tipu menipu ni asal dari barisan la gak. Biarlah dorang memilih. Perlahan-lahan nanti berubah la mereka. Yang kaki penipu dalam PKR/PAS/DAP memang ada. Tapi semua tak kekal ler kerana panas.

    Bila dah ok nanti, barisan nak kata apa lagi.

    BalasPadam
  3. lantui......lain kali jangan pandai sembang jer......kalau bontot tu berselemoih dengan taik.
    telus le sesangat.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping