Isnin, April 28, 2014


Heh! Kalau pagi tadi, kita dapat tengok gaya dan rupa anak kesayangan Si Ketua Penipu tu bersedih sebab Si Barack Obama tu tak nak jumpa Papa dia.

Maka merenggek la Si Nurul Izzah tu tak tentu arah dan membuat dakwaan kononnya Si Barack Obama tu pun macam diorang, cakap tak serupa bikin.

Nah! Ni jawapan yang diberikan oleh Si Barack Obama tu sebelum dia berambus pergi ke Filipina hari ini. Jangan kata pulak Si Barack Obama tu tak sebut lansung nama Si Ketua Penipu tu. Kalau itu pun diorang tak boleh terima, pergi mampus la sama Pakatan!!!
PUTRAJAYA: Tidak mengadakan pertemuan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim bukan bermaksud beliau tidak mengambil berat mengenai isu reformasi yang diperjuangkan pemimpin pembangkang itu, demikian menurut Presiden Amerika Syarikat (AS), Barack Obama.

"Hakikat saya tidak bertemu dengan Anwar bukanlah bermaksud tidak peduli. Malah ada banyak pihak lagi yang saya tidak temui. Ia juga bukan bermasud saya tidak prihatin terhadap mereka," katanya.

Menurut Obama, isu mengenai kebebasan media, hak asasi manusia, kebebasan awam sentiasa menjadi agendanya ketika mengadakan pertemuan dengan pemimpin luar.

Obama berkata demikian bagi menjawab soalan Major Garrett dari CBS News, yang bertanya mengapa beliau tidak bercakap mengenai hak asasi manusia, hubungan antara kaum, akauntabiliti politik dan kebebasan bersuara yang menurut Garrett merupakan isu yang releven di Malaysia.

"Saya fikir apabila anda berkata bahawa semua isu berkenaan 'perlu dimenangi' di Malaysia, ia mungkin kesimpulan mengenai apa yang berlaku namun ia tidak sepenuhnya menggambarkan kemajuan yang dilakukan Perdana Menteri (Datuk Seri) Najib (Tun Razak).


"Dan saya fikir, Perdana Menteri merupakan yang pertama mengetahui bahawa masih terdapat perkara yang perlu diselesaikan di Malaysia,” kata Obama sambil menambah bahawa Najib merupakan pemimpin yang komited.
PS: Aiseh! Salah orang pulak yang dia puji. Ingatkan Si Barack Obama tu nak puji Si Ketua Penipu tu. Rupanya dia puji Datuk Seri Najib sebagai pemimpin yang Adil dan Komited!!! Hahaha!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. makin fenin noar, harap Obama nak tegakkan dia dan lonjakkan dia, tapi dia cuma sebut nama anwar, bukan untuk memujinya, najib lagi di sanjung dan diiktiraf nya sebagai pemimpin yang baik bertaraf dunia, anwar apa hal setakat issue bebas bersuara, soal rule of law.
    pada noar,.. ko buat ko tanggung, nama mu sudah turun tergelonsor anak tangga, dan tak lama lagi kamu akan tersungkur...apa yang kamu buat kamu terima akibat nya tak hari ni, esok tak esok minggu depan tak minggu depan bulan depan...kamu tahu allah tidak akan menginaya umatnya melainkan orang itu yang buat iniaya diri sendiri..pandai pulak aku nak berdakwah..

    BalasPadam
  2. Nasib baik Obama tak jumpa Anwar. Kalau tidak sah jadi talibarut Amerika.

    Jadi siapa yang menipu. Pengundi yang pandai dah tentu tahu jawapannya. Balik kampung tolong ajar sikit yang ketinggalan kat kampung tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT...........KARPAL SINGH

      Padam
  3. Obama tak percaya yusof qardawi

    BalasPadam
  4. Dan obama juga mengakui sendiri bahawasanya amerika juga masih perlu melakukan penambahbaikan keatas sistem keadialn dan kebebasan di negaranya, sama seprti malaysia. Kjaan m'sia suda buat yg terbaik, jadi utk apa lagi obama nak jumpa pesalah liwat? Yg partinya sendiri penuh dgn ketidakadilan dan penipuan serta byk sekatan keatas media perdana

    BalasPadam
  5. Obama tahu siapa nuar , perisikan US tahu siapa si gay tu sebenarnya , tak payah kita kaji atau bincang , US lebih tahu luar dan dalam usus si Nuar ..segala rahsia dan sejarah nuar dalam pocket CIA , mereka telah 'teropong' nuar sejak dia dalam ABIM lagi !
    lucunya, anuar siang malam dalam ceramah menyalak kata sia jumpa obama sana sini , dia jumpa si polan semalam , dia jumpa si setan minggu lepas , dia jumpa si bongok bulan lepas , di sana ..disana , bicara tentang itu bicara tentang ini ,

    yang mendengar pun ternganga, percaya telan bulat bulat , kasihan ...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping