Isnin, April 28, 2014


Heh! Itu sebenarnya yang nak disampaikan oleh Si Sam Ketot ni. Tu pasal la dia keluarkan kenyataan TIDAK BERSETUJU dengan desakan yang dibuat oleh DAPigs.

Realitinya, semua orang pun tau yang puak - puak Anak Muda Kecoh (AMK) ni tak de kekuatan pun sebenarnya. Setakat POYO je diorang ni.

Selama hari ni pun, yang selalu meramaikan sebarang perhimpunan anjuran Pakatan Haramjadah tu kebanyakkannya terdiri dari kalangan budak - budak PAS jugak.

Begitu jugak yang selalu di-KELDAI-kan untuk menjaga keselamatan dalam setiap perhimpunan tu. Pun budak - budak Unit Anal PAS jugak yang dijadikan Keldai.

Maka, tak heran la kenapa Si Sam Ketot ni mula hilang akal bila DAPigs buat desakan supaya PAS meninggalkan Pakatan jika berniat nak melaksanakan Hudud.

Sekiranya PAS benar - benar meninggalkan Pakatan, maka sudah tentu sebarang Perhimpunan dan sesi demonstrasi yang hendak dianjurkan akan kurang mendapat sambutan.

Dalam erti kata lainnya, Si Sam Ketot ni TAK SETUJU dengan desakan DAPigs tu bukan atas dasar pendirian PAS nak laksanakan Hukum Hudud yang dibantah oleh DAPigs. 

Sebaliknya kenyataan Si Sam Ketot tu dibuat atas dasar kepentingan diri sendiri. Yang dia utamakan ialah agenda dia, bukannya bab Hukum Hudud tu.

Kalau tak percaya, cuba tanya Si Sam Ketot tu sama ada dia SETUJU atau pun TAK SETUJU Hudud tu dilaksanakan oleh PAS secara menyeluruh. Dah tentu - tentu dia akan terdiam. Silap hari bulan, mau terkencing dalam seluar dia dibuatnya!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Pas mintak jangan keluar pr,kalau tidak susah kita nak musnahkan melayu bangsat ni. Tengok melayu bangsat ni nak memecah belah kesatuan kita.Apa ketot ketot panjang la awak mana nampak semut sial lu pelempuan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping