Ahad, April 27, 2014


Heh! Sebelum ni SH dah sebut dah. Tak kira la sesiapa pun. Kalau masih nak kekal dalam Pakatan Haramjadah tu, suruh diorang keluar dari PAS.

Sebab apa yang jelas integriti serta kredibiliti parti tu kini jelas dipersoalkan bila mereka masih lagi mahu kekal dalam Pakatan Haramjadah tu.

Maruah serta perjuangan yang didokong oleh puak - puak PAS selama hari ini hanya diperlekehkan oleh puak - puak DAPigs serta PKR secara terang - terangan.

Tindakan yang dilakukan oleh DAPigs serta kepimpinan PKR sebelum ini dianggap sebagai satu penghinaan bukan sahaja terhadap perjuangan PAS tapi terhadap Hukum Islam.

Jadi, untuk apa lagi orang macam Si Din Pudu tu diberi ruang dalam kepimpinan PAS sekiranya dia lebih mengutamakan orang luar dari perjuangan parti sendiri?

Untuk apa lagi dia nak jadi pemimpin PAS kalau nak menegakkan perjuangan parti sendiri pun dia tak mampu? Setakat buat semak je, apa kejadahnya!!! Baik buang je orang macam Si Din Pudu ni. Ada pun sekadar menjadi duri dalam daging je!!!
SHAH ALAM: Walaupun ditentang dan digesa keluar daripada Pakatan Rakyat (PR), PAS akan tetap tidak berganjak daripada gagasan pembangkang itu dan dalam masa yang sama, tetap bertegas untuk terus merealisasikan pelaksanaan undang-undang berkaitan hudud. 

"Itu hak PAS,"tegas Naib Presiden PAS, Salahudddin Ayub, yang dipetik daripada Sinar Harian.

"Apa yang kita lakukan (hudud di Kelantan) masih dalam kerangka (permuafakatan) PR yang membenarkan parti masing-masing mengekalkan matlamat perjuangan asalnya,"kata beliau.

Beliau dalam pada itu berkata, PAS akan sentiasa menghargai persahabatan dalam PR, termasuk usaha parti dominasi Cina itu mempertahankan PAS dalam Pilihan Raya Umum ke-12 (PRU12) dan Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Dalam pada itu, Ketua Penerangan PAS, Datuk Mahfuz Omar turut melahirkan pendirian yang sama.


"PAS tak akan keluar PR. Rang undang-undang persendirian untuk membolehkan Enakmen Jenayah Syariah II Kelantan dilaksanakan, akan tetap dibawa ke parlimen,"katanya. 
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Nak kata takda muka, ada. Nk kata takda maruah, depa tak tau apa itu maruah, PAS ni dah mcm DAP. Padan le. Satu geng. Tidur sekatil. Nasib le tak beranak. Kalau tak, mampus le kita, banyak anak haram di negara nih.

    Menyampah betul aku di buat nya.

    Koyak le negara camni.

    BalasPadam
  2. aku dah cakap PAS takut hilang undi Cina kah kah kah... bukan utk bejuang besama ISLAM

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping