Khamis, April 24, 2014


Heh!!! Dibawah ni beberapa keping gambar yang dikirimkan oleh sahabat SH melalui pesanan whatsapp malam semalam. Jadi, buat Si Fuziah tu, jangan dia meroyan pulak.

Apa yang dapat kita perhatikan dalam gambar ni ialah wajah - wajah ADUN Pakatan Haramjadah yang berada di Pahang. Sebelum ni diorang kuat sangat menentang Lynas.

Barisan YB - YB ADUN Pembangkang dalam sesi taklimat yang diberikan oleh pihak Lynas sewaktu sesi lawatan semalam 
Maka kali ini, diorang dah tak dapat nak pergi ke mana lagi bila pihak sidang Dewan Undangan Negeri dah ajak diorang sendiri turun ke Lynas petang tadi.

Kalau sebelum ni diorang sentiasa memberi alasan untuk tidak menjejakkan kaki ke kilang tersebut. Tapi akhirnya, itu jugak tempat diorang berkumpul petang semalam.

YB - YB ADUN Pembangkang melihat dengan mata sendiri bahan mentah Nadir Bumi yang diproses oleh Lynas 
Biar pun sesi taklimat telah diberikan secara panjang lebar oleh pihak Lynas, masih ada lagi beberapa orang ADUN yang enggan menerima Kebenaran yang dipaparkan.

Tambah malang lagi ialah apabila beberapa orang ADUN yang mewakili penduduk di Kuantan tu sendiri dilihat cabut lari sebelum sesi taklimat selesai.

Bukan setakat 'Tengok' je beb. Tapi siap ada pulak yang 'pegang' bahan mentah tu TANPA menggunakan sarung tangan!!! Radiasi sungguh bahan tu rupanya!!!
Bila semua orang lain turun ke kawasan kilang untuk melihat sendiri bahan mentah serta kaedah memproses bahan nadir bumi tu, kelibat dua tiga orang ni lansung tak kelihatan.

Gamaknya diorang dah dapat ilmu ghaib kot masa masuk ke kilang tersebut sebelum ini. Jadi sebab itulah diorang boleh menghilangkan diri dengan sekelip mata. Mungkin itu semua kesan dari radiasi tu kot. Sekarang diorang dah jadi manusia "Mutan"!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Hello there! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for
    this website? I'm getting tired of Wordpress because I've had problems with hackers and I'm looking at options for another
    platform. I would be awesome if you could point me in
    the direction of a good platform.

    My web blog graphic software free download|

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping