Rabu, April 30, 2014


Heh! Apa yang nak heran bila kena liwat dengan Si Kaki Peliwat ni? Dah memang kerja dia nak meliwat orang. Dia bukan kira siapa yang dia liwat.

Waima Pak Imam sekali pun, kalau dapat dia liwat, dia akan liwat jugak. Dah memang itulah perangai Haramjadah Si Peliwat ni. Takkan la PAS tak sedar kot?

Walhal orang dah bagi tau sejak dari dulu lagi. Jangan percaya sangat dengan puak - puak Parti Kecohkan Rakyat ni. Diorang memang suka buat kecoh tak tentu arah.

Tapi puak - puak PAS tu degil. Nak jugak percaya dengan diorang. Sekarang bila dah diliwat, buat apa lagi diorang nak meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal?

Nak sangat tunjuk Hero. Penyudahnya diorang pulak yang kena tipu. Akhirnya tinggal la diorang sendiri menghadapi kes saman fitnah yang difailkan oleh Felda.

Dulu, diorang ni buat tuduhan terhadap Felda yang dikatakan telah menjual minyak sawit kepada Yahudi Israel. Tuduhan tersebut disiarkan dalam Keldai-Daily dan Haprakdaily.

Tapi bila kes tu dah dibawa ke mahkamah, Si Siputdin tu tiba - tiba tarik hand-break dan selesaikan kes tersebut diluar mahkamah tanpa pengetahuan PAS.

Maka tinggal la puak - puak PAS ni terkontang kanting dan terpaksa berhadapan dengan kes tersebut secara bersendirian. Itu yang membuatkan diorang tak puas hati.

Masa buat tuduhan, seronok sangat diorang. Sama - sama bantu membantu antara satu sama lain untuk memburukkan Felda. Tapi bila kena saman, PAS jugak yang kena.

Penyudahnya, Si Pak Mus tu jugak yang diarahkan untuk membayar ganti rugi terhadap saman fitnah yang telah difailkan. Pun puak - puak PAS ni masih tak sedarkan diri jugak?

Secara tak lansung, tindakan Si Siputdin dan PKR tu sekali lagi dilihat sebagai satu tindakan menghina PAS dan cubaan untuk memburukkan imej parti tersebut.

Jika sebelum ini, PAS bukan sahaja telah dimalukan apabila Presiden parti diorang disaman sebanyak RM 2juta menabur fitnah terhadap bekas calon PKR.

Lepas tu timbul pulak kes Timbalan Presiden PAS yang didapati bersalah menabur fitnah terhadap pihak SPR sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu.

Sekarang giliran lidah rasmi PAS dan Pak Mus tu pulak yang terpaksa berhadapan dengan saman fitnah. Kiranya PAS ni boleh dianggap sebagai sebuah parti yang kuat menabur fitnah. Habis semua kantoi fitnah orang belaka!!! Parti Islam menda kejadahnya kalau macam tu!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping