Isnin, April 14, 2014


Heh!!! Memang Si Khalid Berahim ni ada telur punya manusia. Tu pasal la dia secara terang - terangan berani buat pengakuan sedemikian depan pihak media.

Tak de la macam 'Mamat' yang sorang lagi tu. Poyo dok jaja gambar dia papah Si Ketua Penipu tu berlakon kat mahkamah supaya orang anggap dia 'Setia'.

Setia pun biar bertempat encik abang. Jangan setia membabi buat tak tentu arah. Orang lain setia pada pemimpin yang elok pekertinya. Bukan yang kuat main wayang.

Kalau setakat poyo dok jaja gambar dia papah Si Ketua Penipu tu berlakon keluar mahkamah, setia menda kejadahnya. Kalau nak dikatakan setia, Si Shukri CMK tu lagi setia.

Siap dapat cium pipi lagi. Pun puak - puak Pakatan Haramjadah tu pinggirkan dia sampai merana 'Mamat' tu dibuatnya. Jadi, kalau setakat nak main wayang, simpan je la hasrat tu.

Berbalik cerita pasal Si Khalid ni tadi. Dia kata dia bukannya jenis manusia yang senang ikut cakap orang lain. Kiranya, dia mengaku kata dia bukan Pak Turut Si Ketua Penipu tu.
“Ada cadangan Anwar yang saya boleh terima dan ada juga cadangan dia yang saya dengar tapi tak terima,” katanya.
Tapi Realitinya, Si Khalid tu sekarang ni bertanding jawatan TIMBALAN PRESIDEN. Dia bukan bertanding jawatan Presiden. Yang bertanding Presiden Si Ketua Penipu tu.

Katakan la Si Ketua Penipu tu menang jawatan tu nanti, Si Khalid ni nak ikut cakap siapa? Takkan pulak dia nak ikut kepala dia sendiri je tanpa merujuk pada Si Ketua Penipu tu.

IRONIKnya, dalam penggulungan di sidang DUN baru - baru ni, Si Khalid tu cerita lain pula. Dia kata dia ikut semua cadangan dan pendapat yang diberikan oleh Si Ketua Penipu tu.
"Saya tak makan masa lama pun berbincang dengan Anwar. Bila jumpa saya kemuka cadangan saya dan dia terangkan pandangannya dalam masa 10 minit boleh tahu dia setuju ke tidak, pandangan dia bererti 10 tahun pengalaman," katanya. - Klik Sini
Kan nampak sangat kantoinya Si Khalid tu bila dia bercakap. Kot ye pun Gila sangat nak berebut jawatan, jangan la sampai tahap Menipu Rakyat Khalid oi!!! Setakat nak memalukan diri sendiri, tak mendatangkan faedah lansung!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Dia pun sama kaki penipu juga. Kata ayer cukup sampai 2019. Ini 2014 pun sudah mula catu. Tapi kalau rakyat selangor dah pileh dia, sama2 lah kita dapat pemimpin penipu, yang juga di pimpin oleh penipu terbesar .

    BalasPadam
  2. cakap lah apa korang nak cakap..
    korang xde tmpat dorang..
    senang lah cakap...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping