Khamis, April 17, 2014


Tengok gambar Alphard Karpal di telefon, Nik Aziz terpaksa bukak cermin mata, mungkin menyeka air mata yang meleleh kerana tak dapat nak menahan rasa sedih.

Rupanya terkilan juga Si Nik Aziz dengan kematian Si Karpal tu. Tapi dia sedih sebab dia GAGAL memberi pemahaman mengenai Hudud kepada Karpal.

Walaupun sebelum ini Si Nik Aziz tu dah sampai ke rumah Karpal, tapi dia masih tak sempat untuk memahamkan Karpal tentang betapa indah dan murninya undang-undang Hudud.

Mungkin semasa di rumah Karpal dulu, Si Nik Aziz ni terlalu teruja dengan sambutan majlis harijadi yang diadakan sehingga dia terlupa nak berdakwah. Maka sebab itulah orang tua - tua dah pesan, Sesal dahulu pendapatan, Sesal kemudian tak berguna dah!!!

Categories: , ,

4 ulasan:

  1. Ramai lg kengkawan die dlm pakatan tu, hidup lg, tak nak bg paham ke ? Dah mati, baru nak kata terkilan.

    BalasPadam
  2. oh nik Aziz sudah sudah lah membangga orang kafir yang menghalang hajat mu, bukan kah dia berkata.,,nak islam, langkah mayat dia dulu, tapi kalau benar, yang hantar surat tu seolah olah ingin kepastian bolehkah kamu menjalankan hajat kamu secara aman, bersediakah kamu dengan undang undang tu, cukup kah kamu dengan para hakim para peguam untuk menjalankan hajat kamu, ambil secara positif, dengan tiada penghalang utama ini bolehkah kamu meneruskan hajat kamu, dan hendaklah kamu melakukan seadil adilnya, dengan system mahkamah yang teratur dan bebas dari perintah telunjuk mu..adil untuk semua rakyat tak kira apa ugama mereka..

    BalasPadam
  3. begitu lama berkawan tak sempat bagi kefahaman.....tuan guru dah beri ke belum?.... bukankah dlm kes halimatun saadiah lwn suruhanjaya perkhidmatan awam.... kes halimatun perempuan yg pakai pudah tutup seluruh muka yg tidak dibenarkan oleh spa.... karpal yg jadi peguam bela halimatun saadiah.....dlm kes ini peguam ternama mendiang karpal takkan tak kaji Islam sebelum dia kendali kes itu.....

    BalasPadam
  4. puak ni bukan tak faham kdg2 ada puak ni lbh faham tp manalah puak ni nak mengakui.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping