Isnin, April 28, 2014


Hahaha!!! Memang lawak betul la puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Dulu diorang suka sangat buat dakwaan terhadap SPR dengan tuduhan menggunakan taktik kotor.

Kata diorang, SPR sengaja menggunakan taktik sedemikian semata - mata untuk memenangkan calon - calon tertentu dalam Pilihan Raya Umum yang diadakan.

Diantara tuduhan yang diorang lemparkan kepada SPR ialah berkaitan dengan usaha menghalang pengundi melaksanakan tanggungjawab masing - masing.

Tak kurang jugak diorang menuduh SPR menggunakan Tong Undi Palsu, pengundi Hantu dan sebagainya. Tu belum bab cerita pasal petugas SPR mengajar orang undi calon tertentu.

Masa lepas habis Pilihan Raya Umum hari tu, diorang ada jugak menuduh kononnya berlaku kejadian 'Blackout' dipusat pembuangan undi sehingga menyebabkan calon BN menang.

Tapi bila didesak supaya diorang mendedahkan bukti terhadap tuduhan tersebut, masing - masing mula menggelabah tak tentu arah. Mula la diorang cari alasan yang bukan - bukan.

Paling meloyakan ialah apabila diorang tuduh dakwaan tersebut hanya sekadar mainan pihak media UMNO semata - mata. Walhal yang bangkitkan isu tu diorang sendiri.

Nah!!! Sekarang kita dapat lihat dengan jelas bahawa modus operandi serta dakwaan tu berlaku kepada parti mereka sendiri dalam pemilihan kali ini.

Sampai tahap ada pulak yang buat laporan katanya berlaku insiden 'Blackout', halau pengundi, pengundi import dan sebagainya dalam pemilihan diorang sendiri.

Dalam erti kata lainnya, tuduhan diorang selama hari ini sebenarnya diorang sendiri yang buat. Maka sebab itulah perkara yang sama berulang dalam pemilihan parti mereka.

Jadi, memang sah la puak - puak Pakatan Haramjadah ni kuat MENIPU!!! Benda yang diorang sendiri buat diorang nak tuduh orang lain. Dasar manusia tak de tanggungjawab memang amcam ni la perangainya!!! Haramjadah tak sudah - sudah!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus MALAYSIA 6D SABTU 19 APRIL 2014 DENGAN ANGKA 554816 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 1 juta RINGGIT. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub "KI JAYA" Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda Jangan Lupa baca blog Ki jaya [⌣»̶•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌☀̤̈>>KLIK*DISINI<<☀̤̣̈̇•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌«̶⌣]

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping