Khamis, April 24, 2014


Walaweh!!! Kot kalau ye pun pun Si Ketua Penipu tu nak menipu, jangan la sampai tahap Gila Babi macam ni. Nampak sangat dia terdesaknya!!!

Semalam SH sempat duduk bersembang dengan seorang sahabat yang pernah pegi ke Himpunan Rip-for-basi 2.0 yang diadakan baru - baru ini.

Apa yang dinyata, sahabat SH yang juga merupakan penyokong kuat puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri pun rasa terkilan dengan isi ceramah Si Ketua Penipu tu. Kata dia:
"Ucapan dia tak macam biasa. Kalau selalu tu, berapi - api dia berucap. Tapi masa Himpunan baru - baru ni, nampak sangat dia sekadar nak meraih simpati dari orang ramai."
Heh! Orang dah terdesak beb. Itu pasal la dia pun main wayang opera Cina dan berpura - pura nak mintak perasaan belas kasihan dari orang ramai.

Mungkin masa kecik - kecik dulu, Si Ketua Penipu tu kurang mendapat kasih sayang gamaknya. Maka sebab itulah bila dah besar ni dia meroyan tak tentu arah.
Tambah sahabat SH tu lagi, "Mungkin dia tengok kehadiran yang datang malam tu tak ramai macam biasa. Jadi, sebab itu la ucapan dia sekadar nak meraih simpati."

"Kalau biasa tu, ada jugak la budak - budak Unit Amal datang meramaikan orang. Tapi kali ni, bilangan diorang yang hadir dah tak ramai. Ada pun tak lebih dari 10 orang."
Apa yang memeranjatkan SH ialah apabila dia kata Si Ketua Penipu tu turut menyebut nama beberapa orang pemimpin yang terkenal termasuk nama Anak Yusof Qadrawi.

Kata Si Ketua Penipu tu, anak Yusof Qadrawi sanggup telefon dia dari Mesir dan menyatakan sokongan terhadap nasib yang menimpa dia dalam kes liwat sebelum ini.

Mungkin anak Yusof Qadrawi yang duduk kat Kampung Cerok Tok Kun tu kot yang telefon dia. Mana la tau ye tak. Jangan mudah kita nak percaya pada Si Ketua Penipu tu.

Yang lebih menghairankan kita ialah apabila Si Ketua Penipu tu turut menyebut Paderi Pope dari Vatican City tu pun bersimpati dan menyokong dia dalam kes tersebut.

Eh! Pelik jugak. Orang Kristian pun sokong seorang Peliwat? Bukan ke dalam ajaran agama Kristian pun, sodomi ni dianggap sebagai satu dosa besar? "Blasphemy" katanya.

Tapi macam mana pulak Si Ketua Penipu tu boleh kata yang Pope Vatican City tu menyokong dia melainkan Pope Vatican City tu kena kencing hidup - hidup ye tak.

Apa yang pasti, Si Ketua Penipu tu sebut nama - nama besar tu sebab nak tunjuk kononnya dia dapat sokongan dari pemimpin dunia. Tapi apakan daya, taktik dia tak menjadi. Nak kata pemimpin dunia sokong dia menda jadahnya. Barack Obama pun takut nak jumpa dia weh!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. org baru balik London BINCANG MASALAH DUNIA le katakan .... tunggulah sikit lagi mungkin anak Pok Nik pulak tlg panjangkan cerita dgn mendakwa mimpi Rasulullah saw kata sokong dan simpati pd Ketua Penipu. dulu anak Pok Nik ni dah buat dakwaan sedemikian utk ke Putrajaya.

    yg si Ketua Penipu dan anak Pok Nik mungkin terlupa ialah Rasulullah saw tak mengaku umat kalau berjubor meliwat .....

    BalasPadam
  2. Aljuburi bertaubatlah.Tak sabar nak masuk ke dalam kee.............

    BalasPadam
  3. ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT...KARPAL SINGH

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping