Khamis, April 24, 2014


Sama perangainya dengan Pakwe kesayangan dia tu, Si Tipah Koyak ni pun suka sangat menipu rupanya. Tapi apa boleh buat. Merpati dua sejoli la katakan.

Lagi pun diorang ni anggota Parti Kecohkan Rakyat dimana setiap pemimpinnya kena pandai menipu. Kalau tak pandai menipu bukan la PKR namanya.

Sebelum ini, Si Tipah Koyak tu membuat dakwaan melalui satu laman portal berita mengatakan kononnya mahkamah persekutuan menolak rayuan Si Ketua Penipu tu.

Kata Si Tipah Koyak tu, permohonan bagi lanjutan tempoh memfailkan kes liwat Si Ketua Penipu tu sebelum ini telah ditolak oleh pihak mahkamah dengan menjadikan Karpal sebagai alasan.
"Perkara ini berlaku meskipun mereka tahu esok merupakan hari terakhir untuk memfailkan petisyen itu.


“Ini dianggap sangat tidak bertimbang rasa dan tiada rasa simpati ke atas kematian Karpal Singh, katanya yang dipetik sebuah portal.
Tapi, itu kata Si Tipah Koyak tu sendiri. Bukan kenyataan rasmi yang dikeluarkan oleh pihak mahkamah. Perkara itu telah pun dinafikan oleh mereka.

Kata Ketua Komunikasi Korporat dan Perhubungan Antarabangsa Mahkamah Persekutuan, semalam tidak ada lansung permohonan atau pendengaran perkara tersebut dimahkamah.
"Jadi, laporan yang menyatakan Mahkamah Persekutuan telah menolak satu kes Datuk Seri Anwar Ibrahim langsung tidak betul," katanya kepada Bernama bila dihubungi hari ini.

Aizuddin berkata, pejabat pendaftar Mahkamah Persekutuan telah menerima sepucuk surat bertarikh 22 April dari Tetuan Karpal Singh & Company, memohon lanjutan masa bagi memfail petisyen rayuan di Mahkamah Persekutuan oleh kerana tarikh akhir untuk berbuat demikian ialah esok.

"Alasan diberi ialah YB Karpal Singh meninggal dunia pada 17 April, dan mpeguam kedua, yang juga anaknya, Ramkarpal Singh, masih berkabung atas kematian bapanya," ujar beliau.
    
Aizuddin mengambil perhatian bahawa sebarang permintaan untuk lanjutan masa mestilah dibuat menerusi notis usul dan didengar di hadapan seorang hakim.
  

 "Timbalan pendaftar tidak akan memberi sebarang lanjutan masa, hanya dengan kebenaran menerusi sepucuk surat.
Heh! Nampak sangat la puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya dah terdesak sangat nak menangguhkan hukuman terhadap kes liwat Si Ketua Penipu tu.

Realitinya, kes tersebut dah terlalu lama sangat ditangguhkan oleh Si Karpal Whilchar tu sebelum ini. Ingat ke masa hidup je dia mampu nak tangguhkan kes tersebut. Rupanya dah mati pun dia masih mampu nak tangguhkan kes tu jugak!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. tangguh lagi....nak tangguh sampai 60 kali lagi ke ? ini kali karpal sinki mati. lepas tu nenek mati. lepas tu lagi kucing mati. banyak lagilah alasan orang tua sodom ni.
    perangai loyar dia pun sama. kaki kelentong.
    sikoyak rabak pun sama putar alam jugak. kalau tidak macamana nak cari makan. kan ?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping