Isnin, April 14, 2014

Siapa kata siri jelajah Reformasi 2.0 yang diadakan di Kuantan baru - baru ni hanya untuk memperjuangkan 'Bontot' Si Ketua Penipu tu sahaja jelas meleset dari sangkaan sebenar.

Disebalik siri jelajah tu, ada jugak agenda lain yang tersembunyi dibelakangnya. Dibawah satu risalah kiriman dari sahabat yang turut serta pada malam tersebut.

Dalam risalah bertajuk 'Masa Untuk Berundur?' tu turut memaparkan beberapa kenyataan media yang dilihat cenderung ke arah menyokong Azmin. 

Diantara yang tertera dalam risalah tersebut ialah kenyataan yang pernah dikeluarkan oleh Bekas Ahli Parlimen Kapar, S. Manikavasagam.
"Bukan Khalid sahaja pandai, dalam PKR ada yang lebih bagus dan pandai. Kira-kira pun lebih bagus. Walaupun ada yang kata Khalid pandai kira-kira, tapi Azmin dan lain-lain pun pandai kira," kata Bekas Ahli Parlimen Kapar, S. Manikavasagam.
Klik untuk besarkan imej
Dari mesej yang cuba disampaikan, memang nampak sangat siri jelajah Reformasi 2.0 ni diselit dengan agenda untuk menjahanamkan Si Khalid Ibrahim tu secara terang -terangan.

Selain itu, turut juga tertera dalam 'caption' hitam menyebut dengan jelas mengenai 'track record' Azmin yang jauh lebih berpengalaman dari Si Khalid Ibrahim tu sendiri.
"Track Record Azmin jauh lebih baik daripada apa yang dilakukan Khalid. Track record Azmin Ali sebagai pentadbir selama 15 tahun ketika Anwar menjadi Timbalan Perdana Menteri, Menteri Pelajaran, Menteri Belia dan Sukan, Menteri Kewangan..."
Nah!!! Sekarang persoalannya, apakah tujuan sebenar siri jelajah Reformasi 2.0 ni diadakan diseluruh Negara? Adakah ianya untuk menegakkan Keadilan buat Si Ketua Penipu tu?

Atau adakah ianya siri jelajah untuk memburuk - burukkan nama Si Khalid Ibrahim tu melalui penyebaran risalah seperti yang dilampirkan?

Kalau setakat nak memperjuangkan kepentingan orang yang meroyan sebab hilang jawatan sebagai Ahli Lembaga Pengarah PKNS yang kena pecat dek Rejim Pakatan pimpinan Khalid, apa faedahnya yang rakyat dapat!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping