Selasa, April 22, 2014


Hah! Pelikkan. Macam mana pulak Kambing pun boleh jadi berputih mata ye tak. Jangan silap beb. Inilah 'Kambing Hitam' yang paling besar pernah di'sembelih' dalam dunia.

IRONIKnya, 'Kambing Hitam' ni sebenarnya putih. Dia tak la sehitam seperti mana yang kita sangkakan sebab keturunan 'Kambing Hitam' ni memang macam tu.

Siapa lagi 'Kambing Hitam' yang dimaksudkan kalau bukan bekas ADUN Kajang yang letak jawatan untuk memberi laluan kepada Si Ketua Penipu tu bertanding sebelum ini.

Demi nak memenuhi nafsu Si Ketua Penipu tu untuk menjadi Menteri Besar, maka Si Kambing Hitam ni sanggup disembelih hidup - hidup tanpa sebarang sebab musabab.

Dia dengan rela hatinya meletakkan jawatan sebagai ADUN sekali gus mengkhianati kepercayaan rakyat serta menghina rakan - rakan lain dalam Pakatan Haramjadah tu.

Semalam, Si Kambing Hitam tu tampil dengan nada yang agak sayu merayu supaya usaha dia disembelihkan tu tidak hanya menjadi sia - sia. 

Dia nak lihat pengorbanan dia sebelum ini menjadi kenyataan biarpun bukan Si Ketua Penipu tu yang menjadi ADUN Kajang pada hari ini.

Kata Si Kambing Hitam tu, dia nak 'Langkah Kajang' atau 'Kajang Move' yang telah dirancang oleh Si Rafizi tu sebelum ini direalisasikan oleh puak - puak PKR tu.
PETALING JAYA: "Keputusan saya bertanding jawatan Naib Presiden PKR adalah untuk memastikan agenda 'Langkah Kajang' dilaksanakan seperti mana yang dijanjikan sebelum ini," kata bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kajang Lee Chin Cheh.
Dalam erti kata lainnya, dia nak PKR meneruskan usaha untuk menggugurkan Si Khalid Ibrahim tu sebagai Menteri Besar dan digantikan dengan orang lain.

Memang itulah yang dirancang dan memang itulah yang hendak dilaksanakan oleh PKR ni sebenarnya. Diorang korbankan Si Kambing Hitam tu untuk membunuh Khalid.

Bagi diorang, korbankan seorang ADUN sudah mencukupi untuk menjustifikasikan tindakan mereka menghina kepercayaan rakyat serta rakan lain dalam Pakatan.

Tapi jangan ingat Si Kambing Hitam tu merelakan diri dia disembelih tanpa mendapat sebarang habuan lain. Kalau tak percaya, tunggu la keputusan pemilihan PKR nanti. Kita tengok, Si Kambing Hitam tersengeh - sengeh je dapat jadi Naib Presiden!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping