Selasa, April 22, 2014


Heh! Akhirnya Si Ketua Penipu tu terpaksa jugak akur dengan realiti dan Kebenaran. Maka sebab itulah dia terpaksa tarik diri dari bertanding jawatan Presiden.

Maka melopong la Si Azmin apabila dia tau cerita tu. Kalau dia tau Si Ketua Penipu tu nak tarik diri, baik dia hantar je borang pencalonan tempoh hari dan menentang Kak Wan.

Tapi, kemungkinan ini salah satu strategi Si Ketua Penipu tu untuk kekalkan legasi dia sebelum dia masuk ke penjara. Dia perlu pastikan tak de orang lawan Kak Wan.

Kalau dia tak hantar borang atau buat pengumuman nak bertanding jawatan Presiden tempoh hari, dah tentu - tentu Si Azmin tu akan ambik tindakan tersebut.

Kita pun tau yang Si Azmin tu memang ada niat nak rampas jawatan Kak Wan. Tapi disebabkan Si Ketua Penipu tu pun bertanding jugak, terpaksa la dia batalkan hasrat dia.

Perkara tu pun disahkan oleh Si Chagubird sebelum ini. Jadi, tak mustahil kalau ini semua taktik Si Ketua Penipu tu untuk menghalang Si Azmin tu menghancurkan legasi dia dalam PKR. Semuanya atas kepentingan diri sendiri belaka. Bukannya untuk rakyat pun!!!
PETALING JAYA - Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim menarik diri daripada bertanding jawatan presiden parti itu bagi menentang isterinya, Datin Seri Wan Azizah Ismail.

Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan  PKR, Datuk Johari Abdul berkata, penarikan itu sekali gus memberikan laluan mudah kepada Wan Azizah untuk menang tanpa bertanding.

Menurut Johari, pihaknya menerima surat penarikan diri minggu lalu daripada Anwar.

"Beliau (Anwar) bagi surat minggu lalu, saya hanya umumkan sekarang.


"Ketika sidang media terakhir dulu, beliau sudah bagi isyarat untuk tarik diri, tetapi banyak perkara berlaku seperti kematian Karpal Singh dan kes mahkamah lain," kata pada sidang media di ibu pejabat PKR di sini, hari ini.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Hahaha bang min
    Apa lg yg ada ?

    Bini hang anwar sapu
    Kuasa dan pangkat pun dia sapu

    P jual aiskrim jerlah
    Hehehe

    BalasPadam
  2. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal22 April 2014 pada 10:34 PTG

    Amacam Min.....sodap tak kena kencing kao2 kat Bang Non Al Juburi Wal-Liwati Ad-Dajal tu. Hancing kan....kahkahkahkahkah....apa lah hang ni - bini hang Bang Non tibai, le ni kena kencing pulak, itu pun hang dok junjung anyGAYrah pooojaaan hang tu......adoi...ini macam punya olang pun ada....kahkahkahkah

    BalasPadam
  3. hahaha...bila kumpulan penipu menipu anatara satu sama lain...hahaha

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping