Jumaat, April 25, 2014


Heh! Bagi puak - puak Pakatan Haramjadah dari kalangan DAPigs dan PKR tu, adalah dinasihatkan supaya jangan tengok gambar - gambar yang dipaparkan.

Mudah cerita, takut nanti diorang hilang akal pulak tak tentu arah. Nak pulak dalam keadaan sekarang ni, bila umat Islam semakin hampir bersatu di Malaysia.


Kalau Yahudi, diorang cukup takut bila tengok umat Islam tiap - tiap Jumaat beramai - ramai memenuhkan masjid untuk bersolat secara berjemaah.

Tapi kalau dikalangan puak - puak DAPigs dan PKR tu pulak, diorang boleh jadi hilang akal kalau tengok orang Islam bersatu. Nak pulak kalau ianya melibatkan UMNO dan PAS.


Maka atas sebab itu diorang akan cuba sedaya upaya untuk memecah belahkan umat Islam yang ada di Malaysia ni sama seperti mana yang dilakukan oleh puak - puak Yahudi. Tu pasal la diorang buat cerita yang bukan - bukan supaya UMNO dan PAS tak bersatu!!!
Categories:

6 ulasan:

  1. MasyaALLAH... ramainya umat Islam yg berhimpun tuu... Kafir laknatullah tak tidur malam kalau betul2 lah... umat Islam dapat berhimpun dan bersatu sebegini...
    Di Kedah pula, akan diadakan program Lantunan Mahabbah Rasulullah s.a.w. anjuran Tok2 Guru/Ustaz2 Pro-Pas(30 April - 3Mei di Stadium SAH). Tapi dengar cerita, Pas Kedah sibuk pula nak turun ke KL menyertai perhimpunan haram Bantah GST. Pokok Sena bawah Mahpus Porter Bean siap sponsor 2 biji bas untuk membawa peserta2 ke perhimpunan haram. Punyalah ngok... lebih baik sponsor bas2 tu untuk bawa orangramai ke acara kat stadium tu..

    EVLee

    BalasPadam
  2. No matter if some one searches for his essential thing, therefore he/she wishes to be
    available that in detail, therefore that thing is maintained over here.



    My web page ... Farmville 2 Hack

    BalasPadam
  3. PAS MAHPUS NAMPAKN ISLE TAPI.......

    BalasPadam
  4. Mahpus nampak isle tapi itu cuma pokitik kuase aje

    BalasPadam
  5. Kah10x. Umat Islam dah bersatu di bawah barisan. Ramainye orang. Bila zoom nampak macam budak2 setengah sekolah pondok yang diimport je.

    Berlakonlah wahai pemimpin selagi boleh. Rakyat terutama orang muda dah mula sedar. Hari ni Yahanana, hari lain kita joget.

    Jangan satu hari nanti budak pondok yang diimport tu gi join joget plak udah ler.... Kerja joget yang disokong syaitan tu memang menyeronokkan hati manusia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. salah satu rosaknya iman ialah bila orang buat kebaikan dicela....renung2kan lah

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping