Ahad, Mei 04, 2014


Amboi! Amboi! Amboi! Dalam pada sibuk 'Why Bother, Why Bother' dia, sempat lagi Si Bapok ni menyokong Si Azmin tu dalam kempen pemilihan kali ni ye?

Apa? Si Azmin tu ingat dengan sokongan Si Bapok tu boleh buat dia menang ke? Lagi kena kutuk dengan orang ada la!!! Takkan itu pun Si Azmin tu tak sedar?

Punya la dah tak de orang nak sokong sampai terpaksa dia guna Bapok untuk jadi Agen Publisiti dia? Malang sungguh nasib ko Azmin oi!!! Dah tak de orang lain ke?

Tapi, apa nak heran ye tak. Dah memang itu khifarahnya. Selama hari ini, Si Azmin tu jugak yang kuat menyokong Si Ketua Penipu yang kuat meliwat tu.

Sekarang, dia disokong pulak dek Bapok Tua yang tak sedar diri ni. Kalau tak menyokong LGBT memang tak sah beb. Mungkin golongan LGBT tu la yang boleh buat dia menang.

Hari ni, Si Bapok Tua yang tak sedar diri tu buat status menyatakan sokongan terbuka dia terhadap Azmin untuk terus kekal bagi jawatan Timbalan Presiden PKR.

Dalam masa yang sama, Si Bapok Tua tu turut memperlekehkan calon - calon lain yang juga bertanding untuk merampas jawatan yang disandang oleh Si Azmin tu.

Si Bapok Tua tu anggap tindakan dua orang calon pencabar kepada Si Azmin tu hanya membazirkan masa dan menyemakkan kertas undi je. Dia yakin Azmin kekal jadi Timbalan.
"Salam. Buat blog menghina YB Azmin Ali dan diva Azwan Ali? Bukan main lagi! Tuhan bayar tunai. Undi jauh ketinggalan! Jadi?.


"Salam. Ada hati konon dan lawan YB Azmin Ali? Buat semak kertas undi saja. Tup...tup..tup? Merosot jauh tercicir!," katanya.
Eh! Nak tanya Si Bapok Tua tu sikit. Dia dah jadi ahli PKR ke? Dia ada kelayakan untuk mengundi dalam pemilihan ke yang dia sibuk sangat nak pertikai pasal hal orang ni?

Kalau jadi ahli pun tidak, apa gunanya dia menyalak kat dalam twitter macam orang terencat akal!!! Setakat bagi sokongan atas dasar kepentingan peribadi, baik tak payah Nyah!!! Buang masa je. Tak mendatangkan faedah lansung!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping