Ahad, Mei 04, 2014


Hehehe!!! Memang kelakar betul bila kita baca komen yang diberikan oleh Si Azmin ni. Nak pulak bila terbayangkan muka Si Bapok yang pertahankan dia sebelum ini.

Dari satu sudut, memang patut dia bagi nasihat tu kepada pemimpin - pemimpin dalam PKR tu supaya jangan 'Kasar' disepanjang pemilihan diadakan.

Kot ye pun kalau nak berkempen, biar la dengan lemah lembut macam Si Bapok Tua tu. Nak balun orang pun biar ada adat, jangan jadi bangsat.

Sepatutnya nasihat Si Azmin tu diberikan pada diri dia sendiri terlebih dahulu sebab dia sendiri yang buat kerja Haramjadah tu sebelum ini. Jangan buat - buat lupa pulak.

Si Azmin tu perlu sedar apa yang dia dah buat terhadap Si Khalid Ibrahim tu. Macam - macam tuduhan yang dia buat. Macam - macam dakwaan dilemparkan.

Cuma tinggal lagi, dia tak buat secara terus terang sebab takut nanti reputasi dia dipertikaikan. Tapi dia suruh anjing - anjing dia yang menyalak.

Nah!!! Tengok macam mana Si Zuraidah Mak Lampir tu buat dakwaan terhadap Khalid. Tengok macam mana dia serang Khalid dalam media. Itu pun dah cukup menjadi bukti.

Apa yang pasti, kejadian di Batang Sadong tu bukan sekadar menjejaskan reputasi dia sebagai seorang pemimpin. Tapi turut melibatkan penyelewengan yang nyata.

Namun IRONIKnya, dalam komen yang diberikan oleh Si Azmin tu, tak de pulak dia menafikan pembabitan dia. Itu yang menjadi persoalannya.

Jadi, tak perlu la Si Azmin tu nak menyalak dan menyalahkan orang lain. Balik pergi cermin diri dia sendiri terlebih dahulu. Jangan ingat diri dia tu lebih baik dari orang lain!!! Setakat pandai masuk bakul angkat sendiri, apa kejadahnya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping