Ahad, Mei 04, 2014


Agak - agak korang, apa yang sedang bermain dalam benak fikiran Si Ketua Penipu tu bila dia terpandang awek tu dalam perhimpunan GST baru - baru ni?

Nak kata dia naik 'Syahwat' tak mungkin sebab tentu dia akan kantoi dengan Si Kak Wan Omega yang dok tengah berdiri dibelakang dia tu.

Mungkin dia tergamam tengok awek tu bawak dua 'play-card' yang berbeza kot. Tapi, diantara dua 'play-card' tu, yang mana satu pilihan dia?

Nak kata dia tolak GST, memang dia dah tolak pun dalam sidang Parlimen yang lepas. Tu pun katanya dia sendiri tak turut serta dalam sesi pengundian.

Macam mana pulak dengan Hudud? Takkan dia masih nak pakai ayat lama dan menjadikan "Tidak Wujud Konsensus dalam Pakatan" tu sebagai alasan jugak kot.

Sekarang ni rakyat persoalkan mengenai pendirian dia sendiri sebagai seorang Muslim. Adakah dia menyokong perlaksanaan Hudud yang nak dibentangkan dalam Parlimen?

Atau, adakah dia akan tetap bersama dengan DAPigs menolak perlaksanaan Hukum tersebut secara terang -terangan? Kalau setakat pakai je tasbih besar keliling leher tapi jiwa tetap tolak jugak perlaksanaan Hudud, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Semut pelik dan ajaib adakah hudud dan gst benda yang sama? Anwar tolak kedua duanya.

    BalasPadam
  2. Dap tolak hudud pilih papadom, pas pulak tolak gst pilih papadom, umno the best pilih gst dan hudud tolak papadom cantik gambar tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping