Isnin, Mei 05, 2014


Alahai!!! Apa la yang nak diherankan sangat kalau ada diantara puak - puak Pakatan Haramjadah tu kantoi kes khalwat macam ni? Tak payah la nak pelik sangat.

Diorang ni memang dididik oleh pemimpin - pemimpin diorang supaya mengamalkan gaya hidup bebas atas dasar Kebebasan Hak Asasi Manusia.

Lagi pun diorang boleh jawab, "setakat berkhalwat je bukannya berzina". Tak de bukti kata diorang buat perlakuan terkutuk tu. Itu paling tidak alasan yang boleh digunakan.

Tambahan pulak, alasan sedemikian dah pernah diguna-pakai oleh seorang pemimpin Parti Angguk Saja tu bila dia didakwa berkhalwat dengan isteri orang.

Kalau tidak pun, diorang boleh bagi alasan atas dasar kerja. Tu pasal diorang duduk dalam satu bilik. Nak bincang pasal kerja la. Takkan itu pun tak boleh?

Sama jugak dengan alasan Ostad Pakatan yang pernah kantoi khalwat dengan isteri orang tak berapa lama dulu. Dia gunakan alasan "tengah bagi kaunseling rumah tangga".

Alasan paling bangsat, waima ada bukti gambar atau video sekali pun, takkan nak diorang mengaku beb. Diorang boleh kata, "rupa macam diorang tapi bukan diorang".

Kalau mintak pandangan dari kalangan pemimpin pun, diorang boleh anggap bukti tu sengaja diada - adakan sekadar untuk memburukkan imej serta menjatuhkan maruah.

Malah diorang boleh bagi alasan, "video tu besi dan tak boleh jadi bukti". Kalau nak tuduh orang berkhalwat, "bawak 4 orang saksi baru boleh buat tuduhan".

Jadi, jangan pelik sangat la dengan apa yang berlaku. Cuma kita tunggu laporan sepenuhnya dari blogger MyMassa nanti. Aci kerat jari la diorang takkan mengaku punya. Diorang tetap akan tuduh, "Ini semua kerja UMNO"!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal5 Mei 2014 pada 9:39 PG

    Standard lah puak2 pakatan ni. Liberal terlebih. Kalau jadi kat puak BN, riuh sekampong, jadi kat depa - tak apa - nanti boleh jumpa Pork Nik mitak maaf, dosa semua langsai tambah boleh dapat tiket ke sorga Pork Nik lagi....kahkahkahkah

    BalasPadam
  2. Memang x pelik beb...buat jahat dulu kemudian panggil ostaz suh bukak kitab menghalalkan apa yg dia buat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping