Isnin, Mei 05, 2014


Ah! Pelik ni beb. Kenapa pulak dia nak buat laporan Polis sedangkan dia yang kantoi khalwat? Dah hilang akal ke apa minah orang ni? Meroyan pulak dia tak tentu arah.

Awal pagi tadi, SH ada keluarkan satu artikel berkaitan dengan seorang blogger Pakatan yang dikatakan telah ditangkap khalwat. Ianya hasil pendedahan MyMassa.

SH tegaskan, tak payah kita nak pelik sangat jika benar Si Blogger Pakatan ni kantoi melakukan perbuatan terkutuk tu sebab dia dididik dengan cara sedemikian.

Tapi dalam kes ni, memang patut pun kita rasa pelik beb. Sebab ada cerita dalam cerita katanya. Dan ianya akan terus didedahkan oleh blogger MyMassa sedikit demi sedikit.

SH cuma buat ulasan mengenai kes yang didedahkan. Katanya, kes tersebut bocor ke pengetahuan umum disebabkan pemilihan PKR. Kalau tidak, tak de orang jugak yang tau.

Nah!!! Sekarang kita tengok la sendiri perangai Haramjadah puak - puak Pakatan ni. Benda yang salah nak disembunyikan dari pengetahun orang. Tapi lama mana sangat dia dapat lari dari Kebenaran? Sorok la macam mana pun, akhirnya orang akan tau jugak!!!
MyMassa - Apakah blogger Omak Kau lupa apa yang berlaku di Shah Alam? Apakah blogger Omak Kau boleh nafikan siapa yang dia rasuah? 

Buatlah report polis dan biar pihak polis buka fail biarlah pihak polis siasat siapa rasuah siapa? 

Bagaimana laporan patut sampai kepada JAIS boleh 'turning back' he he... Turning back tu istilah popular sekarang. 

Nafi menafi ini sudah lumrah dalam PKR, ajaran pemimpin Anugerah Tuhan, kerusi baling sana baling sini dalam Pemilihan PKR pun dia kata kerusi itu 'turning back" kih kih


Tunggu laporan selanjutnya... Shah Alam oh Shah Alam! Bodohnya si Omak Kau ne dia sendiri yang cerita kepada teman-teman rapatnya apa dia buat dalam kereta tu..

sekarang teman-teman dia tu jadi musuh dia sebab Omak Kau berpaling kepada Khalid Gagap. Sapa suruh tinggalkan Azmin ? - Bersambung...
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping