Selasa, Mei 20, 2014


Hehehe! Bodoh betul puak - puak Pakatan Haramjadah ni ek. Dek kerana terlalu ghairah sangat nak menghunuskan keris masing - masing sampai tahap tertikam diri sendiri.

Mentang - mentang la yang jadi calon DAPigs di Teluk Intan tu seorang anak dara yang Cantik Gebu. Maka sebab itulah masing - masing nak tayang kejantanan sendiri.

Penyudahnya, diorang hanya menikam diri bila taktik dan strategi yang diguna pakai terkena batang hidung sendiri. Tak pasal - pasal je diorang SONGEH dibuatnya.

Hari ini hangat disebarkan dalam laman media sosial termasuk didalam kiriman pesanan whatsapp gambar Si Gundik Kit Kiat tu beraksi dengan Tok Him dari PERKASA.

Kononnya diorang nak tonjolkan yang Tok Him sebagai seorang aktivis Perkasa juga menyokong Si Gundik Kit Siang tu. Namun penerimaan dikalangan rakyat lain pulak.

Jika sebelum ini, DAPigs sering melabelkan PERKASA sebagai sebuah pertubuhan NGO yang Ultra Melayu dan bersifat Rasis. Terutama terhadap bangsa lain.

Malah DAPigs juga turut menganggap mana - mana pihak yang ada kaitan dengan PERKASA juga Rasis. Termasuk la MCA dan Barisan Nasional. Itu tuduhan yang diorang lemparkan.

Perkara tersebut dinyatakan sendiri oleh Tok Him sebagai Presiden Perkasa dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh Merosakkini hari ini.
"Tujuannya (mencetuskan) provokasi bagi pengundi Cina (supaya) marah MCA/BN kerana bersama PERKASA. Kononnya PERKASA rasis dan anti-Cina.

"Macamlah DAP tidak rasis. Bila gambar Dyana, calon DAP bergambar dengan saya bersama ibunya Yammy, gambar ini benar.


"Logiknya pengundi Cina marah dan tidak akan undi calon DAP, kerana DAP ada hubungan dengan PERKASA," katanya.
Nah!!! Sekarang adakah berani DAPigs nak melabelkan ibu kepada Si Gundik Kit Siang tu sebagai seorang yang Rasis juga? Adakah diorang berani mengakui perkara tersebut?

Dari apa yang dilaporkan sebelum ini, Ibu kepada Si Gundik Kit Siang tu bukan sahaja merupakan ahli biasa. Sebaliknya dia ada jawatan besar dalam PERKASA.

Makanya, adalah amat wajar sekiranya DAPigs memberikan labelkan yang sama terhadap Ibu kepada Si Gundik Kit Siang tu sebagai seorang wanita yang Rasis juga. Kalau setakat berani label orang lain je, baik tak payah!!! Buang masa je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping