Ahad, Jun 08, 2014


"Niat tak ikhlas!!!" Itu diantara ayat yang ditegaskan oleh salah seorang penyokong PAS apabila ditanya mengenai beberapa tindakan DAPigs baru - baru ini.

Sambil menyifatkan tindakan DAPigs tu hanya sebagai 'wayang' untuk mengaburi serta menipu rakyat, niat mereka juga turut dijadikan sebagai satu persoalan.

Sebelum ini, DAPigs dilaporkan telah menghantar seorang wakil ke Istanbul Turki untuk menziarahi Si Hadi Awang yang dimasukkan ke Hospital.

Kata Si Nga Kor Meng, tindakan tersebut adalah atas dasar keprihatinan DAPigs serta untuk mencapaikan salam dari rakyat yang mendoakan semoga Presiden PAS tu cepat sembuh.

Namun tindakan tersebut hanya dianggap sebagai satu langkah untuk terus menunjukkan kepada rakyat bahawa DAPigs masih tetap memerlukan PAS.

Selain menghantar wakil ke Istanbul, DAPigs juga turut dilaporkan menghantar Si Punahsihat mereka untuk bertemu dengan Nik Aziz di Kelantan.

Tujuan mereka adalah untuk menjelaskan alasan yang diberikan oleh Anak Si Karpal berhubung kekalahan di Teluk Intan. Diorang nak jelaskan mengenai isu tersebut.

Tapi percaya la. Waima DAPigs hantar seribu orang wakil sekali pun, mati hidup semula diorang tetap takkan menyokong perlaksanaan Hukum Hudud yang diperjuangkan oleh PAS.

Sebaliknya, diorang hanya nak cuba meyakinkan PAS supaya tidak terus memperjuangkan hukum tersebut. Diorang cuba nak hapuskan dasar yang diperjuangkan PAS selama ini.

REALITInya, hubungan diantara DAPigs dan PAS tu hanya wajar dilihat sebagai satu 'Kosmetik' yang dipakai dihadapan rakyat untuk menutup kecacatan sedia ada.

"Tahayuf Siyasi" yang dibangga - banggakan sebelum ini pun hanya diatas kertas dan bersifat RETORIK semata - mata. Bukannya diorang ikhlas sangat pun.

DAPigs sendiri perlu sedar, semua kudis dan pekung tu dah lama terdedah kepada umum. Jadi untuk apa lagi diorang nak pakai 'Make-up' tebal - tebal?

Tak payah la DAPigs bagi alasan kononnya diorang ni nak tunjuk prihatin dengan menziarahi Presiden PAS tu di Istanbul. Tak payah la diorang cuba nak mengaburi mata rakyat dengan wayang sedemikian. Kalau dah dasar PENIPU tu, PENIPU la jugak!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. Dah nama cina, walau macam mana manis di sekalipun dlm hati mereka tetap ada kebencian terhdap org Islam dan Malayoo....berhati2 dgn permainan cina ni jgn smpai terperangkap, sekali mereka dapat kuasa innalillah buat org malayoo di malaysia ni...cukup kita tgk dalam dumia perniagaan mana da cina yg nak masuk kedai malayoo

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul....betul...betul....sokong 100% tapi masih ramai melayu yg tak sedaq diri

      Padam
  2. Boleh nampak ketidak ikhlasan puak puak DAP ni. Pergi Istanbul untuk ambik peluang bergambar dan lepas tu berteriak ke hulu ke ke hilir kononnya mereka prihatin. Kenapa tak pergi awal awal? Hanya selepas PM dan kerajaan BN MAlaysia telah membantu HH dengan menghulurkan sebanyak bantuan yang boleh menerusi High Commission dan panggilan terus ke PM Turkey, barulah kimak dap ni nak terhegeh hegeh pergi ziarah dan sebok mengambil gambar hanya untuk digunakan sebagai "bukti" dan mengaburi mata penganut panganut pr Melayu yang kurang bijak!

    Ada perwakilan kerajaan Malaysia yang terlebih awal membantu nak sebok sebok bergambar dan menghebohkan bantuan yang mereka berikan???

    Come on lah HH and PAS, kalau tak nampak jugak kejahatan dan penipuan dap, tak tahu lah apa lagi yang boleh dinasihati. Cuma kena harapkan UMNO terus teguh dan tabah memperjuangkan untuk Bangsa dan Agama. PAS dah seolah solah LEBIH TERUK dari kafir dan PKR pulak terlalu terjerumus dalam hal hal songsang ketua dan pemimpin2. Tak boleh harapkan langsung untuk membangunkan Bangsa dan Agama

    BalasPadam
  3. Masalahnya si hadi 2 juta tu. Macammana kerajaan bantu pun dia tetap dengan pendirian yang kerajaan ni tak baik belaka

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping