Rabu, Jun 04, 2014


Apa dah jadi dengan agenda "Langkah Kajang"? Dah berjaya diselesaikan ke atau ditinggalkan begitu sahaja? Yang puak - puak PKR ni semuanya pakat senyap kenapa?

Agenda Langkah Kajang dulu katanya sebagai satu langkah untuk menyelesaikan konflik kepimpinan yang melanda Negeri Selangor. Langkah tu katanya nak ganti Si Khalid tu.

Salah seorang yang paling kuat sekali menyokong agenda "Langkah Kajang" ni tak lain tak bukan ialah Si Zuraidah Mak Lampir tu sendiri. Dia merupakan penyokong kuat Azmin.

Sejak sekian lamanya Si Zuraidah Mak Lampir tu sibuk nak menyingkirkan Si Khalid Ibrahim tu sebagai Menteri Besar sebab dia tak dapat sebarang keuntungan darinya.

Maka sebab itulah Si Zuraidah Mak Lampir tu sibuk sangat nak menggugurkan Si Khalid tu sebagai Menteri Besar Selangor dan seterusnya menyokong "Langkah Kajang".

Sekarang ni apa dah jadi dengan "Langkah Kajang" tu? Adakah ianya tergendala begitu sahaja atau ianya akan tetap diteruskan juga? Persoalan itu perlu dijelaskan kepada rakyat.

Yang berjanji nak buat "Langkah Kajang" ni bukan orang lain. PKR sendiri yang merancang agenda tersebut semata - mata untuk 'Membunuh' Si Khalid Ibrahim tu.

Sepanjang Pilihan Raya Kecil DUN Kajang, agenda itu jugak yang dijaja pemimpin PKR pagi, petang, siang dan malam kepada rakyat sambil memburukkan Si Khalid Ibrahim tu.

Maka sekarang, Si Zuraidah Mak Lampir tu perlu pastikan agenda yang dijanjikan sewaktu Pilihan Raya Kecil DUN Kajang tempoh hari dilaksanakan sepenuhnya.

Bak kata Si Mak Lampir tu sendiri, ""Kini kita hanya perlu tunggu dan lihat sama ada janji-janji itu akan ditepati atau hanya menjadi janji kosong.” Kata mesti dikota Mak Lampir oi!!!

Tak payah la dia nak sibuk menjaga tepi kain orang dan buat pemantauan terhadap orang lain. Baik dia jaga tepi kain dia sendiri. Takut terlondeh nanti, naya orang Ampang. Ada yang pengsan tak tentu arah dibuatnya!!! Jangan suka sangat jadi MUNAFIK!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Walaupun si dyana tu buruk lagi hodoh di segi dalaman, tak boleh dinafikan, rupa luarannya tu boleh tahan cantik jugak.
    Tapi minah PKR longkat laknat sekor ni.....HODOH ya amat hodoh...luar DAN dalam!

    BalasPadam
  2. Langkah kajang dah jadi langkah kengkang.

    BalasPadam
  3. Aiseh, nak Tanya. Bila kes rayuan liwat Nuar Ibrahim nie? Dah banyak bulan kita orang tunggu nak berarak mengiringi Nuar lapor diri ke penjara. Cepat lah sikit sebelum si Nuar buat macam-macam hal merosak kepala anak-anak muda.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pencacainya semua dah rosak

      Padam
  4. Pencaci bkan tkat rosak tapi otak gagal barfungsi dgn baik...kesian

    BalasPadam
  5. Pencacainya bkan takat rosak tapi otak pun dh xberfungsi...kesian

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping