Rabu, Julai 02, 2014


Heh!!! Malunya la ada adik perangai Hodoh macam ni. Yang Si Abang bukan main lagi mengutuk orang kata 'Perangai Hodoh' kat dalam sidang Parlimen.

Yang Si Adik pulak, tunjuk 'Perangai Hodoh' bila mengutuk orang sesuka hati dalam laman media sosial sambil menghina peniaga di Bazar Ramadhan.

Punya 'Hodoh Perangai' Si Adik Ahli Parlimen ni, sampai tahap disamakan masakan peniaga di Bazar Ramadhan tu dengan sampah. Itu lah hasil didikan Si Abang pada Adik dia.


Tak heran la bila ramai dikalangan pengunjung laman media sosial Si Adik kepada Ahli Parlimen tu hanya mampu menggeleng kepala melihat 'Perangai Hodoh' yang dipamerkan.

Dan disebabkan itu, Si Adik kepada Ahli Parlimen tu melemparkan tuduhan dan anggap orang yang komen tu semuanya 'Anak Setan'. Hodoh betul Perangai dia!!!

Nama je dah pergi tunaikan umrah. Tapi hidayah tak sampai jugak rupanya. Perangai Hodoh tu masih ada lagi. Ingatkan bila dah jejak kaki ke tanah suci, nak jugak la dia berubah.

Tengok pakaian sekarang pun tak ubah macam dulu jugak. Malah semakin hari semakin teruk dah gayanya. Serupa macam golongan LGBT yang disokong oleh Si Abang dia.

Jadi, tak heran la kenapa parti yang diterajui dan disanjungi oleh Si Abang tu pun dok sibuk membela Hak golongan songsang tu. Rupanya, adik dia pun terlibat sama songsangnya. Patut la perangai adik beradik sama Hodoh je!!!

13 ulasan:

  1. Adik beradik pondan....sorang secara terang terang dan sorang lagi secara sembunyi ala Al Juburi.

    Inilah standard pkr dan pakatan haramjadah.

    BalasPadam
  2. Pondan tua, muka mcm nokharom

    BalasPadam
  3. dia penah makan sampah kot sebab tu dia tau rasa sampah mcm mana.

    BalasPadam
  4. Azwan, ketika berbicara tu berhati2lah, seolah 2 awak menghina masakkan org jika kurang memuaskan pun kritiklah secara berhemah supaya tidak tidak tersinggung perasaan saudara seagama.fukir2kanlah ye Tuan.

    BalasPadam
  5. azwan patut bersyukur sebab sehingga ke saat ini aku x berjumpa atau terserempak dgn dia ni... klu terjumpa / terserempak... aku yakin dan pasti sure size 8" kaki aku akn naik ke seluruh tubuh badan dia terutama kat BIBIR AND KEMALUAN...
    bersyukurlah kau jahanam... tapi aku yakin dan pasti, dgn izin ALLAH, suatu hari nanti akan bertemu juga buku (aku) dan plastik (azwan)...

    BalasPadam
  6. Ingat dah pergi umrah nak jadi baik tapi.... masa nak pergi ke Tanah Suci Mekah macam2 dia cakap nak insaflah... yang syoknya balik saja dari Mekah katanya SELAMAT TINGGAL DUNIA PONDAN balik2 jadi lagi teruk... mungkin dia kesana bukan untuk beribadat serta menginsafi apa yang terjadi..mungkin niat nak menunjuk2 ini lah apa yang Allah tunjukan pada kita... penghinaan,memalukan rakan artis,menjatuhkan air muka orang adalah sebahagian makanan beliau seharian...

    BalasPadam
  7. dulu ada dengar dia nak kahwin dengan artis ,lepas tak jadi dia jadi pondan,gua ingat dia ni lady boy lah.

    BalasPadam
  8. penah makan sampah ke dia ni???ish2

    BalasPadam
  9. Azwani binti Ali@ dah tukar kaaaaa...

    BalasPadam
  10. apa pun sokong Azmin Ali....PKR

    BalasPadam
  11. azwan, azmin anak pak ali, sama aje perangai hodoh.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping