Rabu, Julai 02, 2014


Heh eleh!!! Tapi ke nak sangat jadi wakil rakyat. Kawasan sendiri pun dia tak kenal menda kejadahnya? Apa guna dia jadi ADUN tapi kawasan sendiri pun dia tak tau?

Sudah la sebelum ni dia nak tanya soalan dalam sidang DUN pun tak reti. Tu pun masih ada hati lagi nak salahkan orang lain dan melepaskan tanggungjawab dia sendiri?

Memalukan sungguh!!! Itulah bahana bila Si ADUN Kajang ni Gila Kuasa. Setakat jadi Boneka je pada orang lain, baik tak payah jadi ADUN. Buat mengabihkan masa je.

Dah terang - terang, isu perobohan kawasan perniagaan yang didominasikan oleh orang melayu tu terletak dalam kawasan Dewan Undangan Negeri dia.

Pun dia masih lagi nak tuduh ianya kawasan orang lain? Pun dia masih nak menunding jari dan menjatuhkan kesalahan tu terhadap ADUN dari Barisan Nasional?
SHAH ALAM: Wakil rakyat yang hanya bergantung kepada pembantu untuk mengawasi kawasan, terbukti gagal menyelesaikan masalah penduduk setempat, tegas ADUN Semenyih, Datuk Johan Abdul Aziz. 

Sikap seperti ini yang diamalkan oleh ADUN Kajang Datuk Dr Wan Azizah Wan Ismail apabila didapati tidak mengetahui isu-isu setempat seperti kerja-kerja meroboh bazar ramadhan di Kajang oleh Majlis Perbandaran Kajang (MPKj). 

Johan berkata, disebabkan Wan Azizah tidak tahu isu tersebut maka beliau pada 28 Jun lalu menerusi akaun Facebooknya menyatakan masalah itu adalah dalam tanggungjawab ADUN Semenyih itu. 


Selepas menyedari kesilapan tersebut, Johan berkata, Wan Azizah kemudian melalui adminnya membuat pembetulan tuduhan awalnya.
"Admin dia dalam facebook jawab isu perobohan gerai itu di bawah DUN Semenyih, maksudnya dia kata itu dalam kawasan DUN saya, padahal itu adalah dalam kawasan Kajang.
"Jadi nampak jelas orang yang diletakkan menguruskan Kajang dan Admin dia orang yang tidak tahu isu setempat, ditambah lagi Wan Azizah sendiri tidak di nampak turun padang di Kajang," jelasnya. 
Nampak sangat la yang Si ADUN Kajang ni suka melepaskan kesalahan pada orang lain dan mengamalkan sikap tidak bertanggungjawab. Kalau tak reti buat kerja sebagai ADUN, jangan menyusahkan orang lain. Duduk je kat rumah, jaga anak cucu lagi baik!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Kesiaaaaaan orang Kajang yang pangkah Wan Jijah.......!!! Jam oMega aku mana Jijah ??

    BalasPadam
  2. Betina laknat ni kalau tak menipu dan tak menunding jari memang TAK SAH! Kaliber sebagai seorang ahli politik, KOSONG. Amalan politik LONGKANG yang sama standard dengan laki AL Juburi dan anak betina ijjah.

    Keluarga LAKNAT PUAKA!

    BalasPadam
  3. Tka kira DUN mana persoalan nya sekarang kerajaan negri siapa?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping