Rabu, Julai 09, 2014


Heh!!! Tak pulak bengkak Si Ahli Parlimen Temerloh tu bila ada dikalangan ahli DAPigs yang menuduh PAS sebagai sebuah parti yang menyokong Keganasan.

Malah, Si Ahli Parlimen Temerloh tu juga turut menyangkal dakwaan yang dibuat bahawa parti itu tidak akan sesekali menggunakan jalan kekerasan di Malaysia.

Kata dia, PAS mengambil pendekatan 'Muwajahah Silmiyyah' iaitu suatu bentuk pendekatan secara berdepan melalui penglibatan mereka dalam Politik.

Isu berkaitan dengan penglibatan Keganasan ini mula menjadi satu isu apabila salah seorang ahli PAS didakwa terlibat dengan militan Jihad di Timur Tengah.

Atas sebab itu, PAS diserang oleh Bekas Timbalan Pengerusi DAPigs Johor sebelum ini dalam laman media sosial miliknya. (KLIK SINI)

Jelas Si Ahli Parlimen Temerloh tu, penglibatan ahli PAS dengan kumpulan militan di Timur Tengah itu adalah keputusannya sendiri dan tidak mewakili keputusan PAS.
“Justeru, tindakan sesetengah pihak menggembar-gemburkan isu mengangkat senjata di Malaysia adalah sangat tidak tepat apatah lagi dikaitkan pula dengan PAS,” ujarnya.
IRONIKnya, disebalik kenyataan yang dibuat oleh Si Ahli Parlimen Temerloh tu, tindak tanduk PAS terhadap kebangkitan kumpulan militan di Timur Tengah itu cukup berbeza.

Bahkan sebelum ini, menantu kepada Si Hadi Awang tu didakwa menyokong kumpulan ISIL dan ISIS secara terbuka oleh laman portal The Malaysian Insider. (KLIK SINI)

Tak cukup dengan itu, PAS juga sebelum ini turut berdemonstrasi dihadapan Kedutaan Syiria membuat bantahan terhadap keganasan yang dilakukan oleh Rejim Bashar Al-Assad.

Malah selama hari ini, puak - puak PAS tu jugak yang menjaja dakyah kononnya Rejim Bashar Al-Assad tu bertindak kejam terhadap rakyatnya di Syiria.

Dan dalam masa yang sama, mereka cuba memberi bayangan kepada ahlinya bahawa keadaan yang sama juga turut berlaku di Malaysia hari ini.

Maka, setiap tindak tanduk itu berkemungkinan menjadi penyebab utama kenapa ada dikalangan ahlinya yang pergi berjihad ke Negara tersebut atas dakyah yang sama.

PERLU DIINGATKAN!!! Sewaktu mengadakan demonstrasi dihadapan Kedutaan Syiria tu, siapa yang mengetuai Pemuda PAS jika bukan Si Ahli Parlimen Temerloh tu sendiri?

Jadi, tak payah la Si Ahli Parlimen Temerloh tu cuba nak tunjuk yang diri dia tu bagus sangat. Sepatutnya, dia yang perlu pikul tanggungjawab tu sebab dia jugak yang memulakan dakyah membenci Kerajaan Syiria. Jangan dia nak lepas tangan pulak!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Jadi Penganas untuk menegak kebenaran adalah ciri2 manusia, tapi jadi Pengganas makan duit rakyat cam UMNO adalah memalukan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cakap lain tapi buat lain...itulah PAS.

      Padam
    2. PAS makan duit rakyat beli Vellfire baru kira halal la ek... tak de la memalukan sangat...

      Padam
    3. Semua org umno makan duit raayat ke? Jgn tuduh2 fitnah tu,dosa fitnah lebeh besar dari membunuh wajib persangka baik sesama umat.

      Padam
  2. PAS cakap Behong. Mana ada nak negakkan Islam lagi memjahanamkan Islam ada.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping