Rabu, Julai 09, 2014


Kalau tak RETORIK, bukan puak - puak Pakatan Haramjadah la namanya. Hanya itu sahaja kiasan yang mampu kita berikan kepada respon Si Azmin ni.

Sewajarnya, Azmin perlu terima kritikan tersebut secara terbuka dan sedar diri dia sendiri terlebih dahulu sebelum cuba nak berlakon didepan rakyat.

Hakikatnya, sifat RETORIK dengan Pakatan Haramjadah tu memang tak boleh nak dipisahkan. Jadi, tak payah la Si Azmin ni tunjuk yang dia bagus sangat.

Dengan mengeluarkan kenyataan supaya semua orang berhenti membuat spekulasi terhadap Si Khalid Ibrahim tu mempamerkan sifat bermuka - muka Si Azmin tu.

Si Azmin tu secara RETORIKnya menyatakan bahawa isu pertukaran Menteri Besar Selangor tu bukan agenda utama kepada perjuangan parti.
"Saya nasihatkan hentikan semua spekulasi, kita ajak pimpinan dan anggota parti untuk tumpu kerja membangunkan negeri Selangor.

"Di bulan Ramadan yang mulia ini jangan kita lontarkan fitnah, jangan buat serangan peribadi dan kita kerja sebagai satu pasukan untuk bantu rakyat," katanya.
IRONIKnya, yang buat spekulasi tu pun bukan orang lain, tapi sebaliknya orang dari kalangan puak - puak Penyokong Tegar dia jugak yang menghangatkan keadaan.

Sebelum ini, Shuhaimi Shafie yang juga merupakan diantara penyokong tegar Si Azmin tu berikrar mahu menggugurkan Khalid sebagai Menteri Besar Selangor.

Jika benar Si Azmin tu mahu spekulasi itu dihentikan, maka dia perlu mengecam agenda "Langkah Kajang" yang direncanakan oleh Si Rafizi tu sebelum ini.

Dek kerana perancangan Si Rafizi tu la yang menbuatkan isu berkaitan dengan kedudukan Menteri Besar Selangor tu masih lagi diperkatakan sehingga hari ini.

Oleh kerana Si Rafizi tu "TERLALU BIJAK" merencana kejatuhan Khalid melalui "Langkah Kajang", maka ianya masih menjadi buah mulut dikalangan rakyat sehingga hari ini.

Maka, usah la Si Azmin tu nak tunjuk sangat sifat RETORIK dia kepada rakyat sedangkan semua orang sedar mengenai perbalahan diantara dia dengan Khalid masih berterusan. Jangan la dia ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat macam MACAI Pakatan!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. "Di bulan Ramadan yang mulia ini jangan kita lontarkan fitnah, jangan buat serangan peribadi dan kita kerja sebagai satu pasukan untuk bantu rakyat," katanya.

    Woi assmin, di bulan2 lain macamana pulak?? Kantoi!!!!

    BalasPadam
  2. lakonan yg mantap hasil didikan aljuburi

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping