Khamis, Julai 31, 2014


Huh!!! Sakan sangat Si Ketua Penipu tu berhari raya sampai tersedak serbuk kuih raya dibuatnya. Mentang - mentang la isteri dia nak jadi Menteri Besar.

Tapi, yang membuatkan Si Ketua Penipu tu tersedak bukan sebab isteri dia nak dinobatkan sebagai MB Selangor menggantikan Si Khalid Ibrahim.

Sebaliknya, Si Ketua Penipu tu tercekik kuih raya selepas membaca pendedahan yang dibuat oleh bekas Setiausaha Politik kepada Allahyarham Tan Sri Azizan Razak semalam.

Katanya, sewaktu kemelut kepimpinan melanda Negeri Kedah sebelum ini, PKR hanya berpeluk tubuh dan berdiam diri melihat dari tepian gelanggang sahaja.

Sebaliknya, PAS Kedah pulak yang terpaksa pikul beban yang ditinggalkan oleh PKR selepas seorang demi seorang pemimpin parti itu cari pasal tak tentu arah.

Pada ketika itu, katanya bukan sekadar isu kepimpinan PAS Kedah sahaja yang memberi kesan kepada kejatuhan Negeri Kedah dari genggaman Pakatan.

Malah PKR dan DAPigs juga turut terlibat dimana PAS didakwa terpaksa menampung beban hutang ADUN PKR ang mencecah hampir RM 2juta.

Selain itu, PAS Kedah juga katanya terpaksa menanggung kehidupan keluarga seorang bekas ADUN yang didesak oleh Si Ketua Penipu tu untuk meletakkan semua jawatannya.

Setpol Mantan MB Kedah itu juga turut membangkitkan isu kerusi Exco yang disandang oleh ADUN dari kalangan pemimpin PKR yang hanya ada berapa kerat je di Kedah.
"...Sepanjang sejarah PR jadi kerajaan di Kedah, ada kes tuntutan perjalanan bulanan sorang sorang Exco dari PKR yang jauh melebihi gaji dan elaunnya... 


...Pegawai-pegawai kerajaan pun terkejut dan mengadu. Elaunnya sekitar RM17 ribu, tuntutan perjalanannya mencecah RM23 ribu!!!"
Nah!!! Tak ke pendedahan sedemikian mampu membuatkan puak - puak PKR tu semuanya tersedak dengan serbuk kuih raya dibuatnya.

Selama ini, diorang suka sangat tuduh pemimpin UMNO yang suka berjoli duit rakyat, menyeleweng dana rakyat dengan sewenang - wenangnya. 

Tapi bila pemimpin diorang yang buat kerja Haramjadah tu, kenapa diorang senyap? Kenapa diorang tak kecam tindakan yang dilakukan? Itu membuktikan bahawa PKR ni parti yang RETORIK!!! Semuanya MUNAFIK belaka!!! Cakap je pandai macam orang Yahudi!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping