Sabtu, Julai 19, 2014


Kekejaman dan kezaliman yang ditonjolkan oleh puak - puak Yahudi Rejim Zionist Israel pada ketika ini mendapat kritikan dari seluruh penduduk dunia.

Tidak ketinggalan juga dari kalangan arti - artis Hollywood yang turut lantang mengecam tindakan ganas yang dilakukan oleh Rejim tersebut terhadap rakyat Palestine.

Diantara yang lantang ialah Angelina Jolie, bintang utama filem Tomb Rider sebagai Lara Croft. Jolie sebelum ini telah dipilih mewakili UNHCR Goodwill Ambassador.

Jelas bintang yang berkhidmat selama 10 tahun bersama UNHCR itu, "Bangsa Arab dan orang Islam bukannya Teroris. Seluruh dunia harus bersatu melawan Israel."

Mel Gibson
Selain Jolie, seorang lagi bintang ternama Hollywood, Mel Gibson yang menyifatkan Rejim Zionist itu sebagai "Sumber Kehancuran Dunia" dan berharap dia mampu melawannya.

Tidak ketinggalan juga dengan Al-Pacino, pelakon utama dalam filem The Godfather turut menyatakan kekecamannya terhadap Rejim Zionist itu sendiri.

Al-Pacino dalam kenyataannya menyeru agar seluruh rakyat dunia supaya "pelajari semula sejarah Yahudi dan baru kita tahu siapa sebenarnya Teroris".

Begitu juga dengan pandangan aktor kacak, George Clonney terhadap beberapa orang pemimpin dunia yang turut memberikan sokongan terhadap Israel.

Sambil menamakan “Bush, Sharon, Blair, dan Rice adalah nama-nama yang akan dikutuk sejarah sepanjang masa” merujuk kepada sokongan yang telah diberikan selama ini.

Nah!!! Sekarang kita tanya pulak. Dimana mereka yang bernama Dyana Sofea, Ariff Sabri, Syefura, Zairil Khir Johari dan sebahagian lagi pemimpin Melayu DAPigs yang lain?

Kenapa mereka hanya mendiamkan diri dan dilihat masih tak berani nak mengecam tindakan kejam serta zalim Yahudi Israel tu secara terang - terangan?

Kenapa mereka hanya mendiamkan diri sedangkan mereka sendiri beragama Islam? Tak berani ke diorang nak bersuara, mendesak DAPigs membuat pendirian sedemikian? Setakat nak ikut telunjuk DAPigs, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping