Selasa, Julai 22, 2014


Wah!!! Nampak gayanya isu berkaitan dengan kedudukan Menteri Besar Selangor tu semakin bertambah menarik apabila pendedahan mengenainya dibuat.

Jika semalam, kita dah baca mengenai pengumuman yang dibuat oleh Si Ketua Peipu tu mengenai kemelut yang melanda Selangor pada ketika ini.

Boleh dikatakan bahawa teka - teki mengenai kedudukan Menteri Besar Selangor tu sudah terjawab dengan pengumuman yang dibuat. Tapi, lain pulak ceritanya yang kita dengar.

Dilaporkan dalam laman media, keputusan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu dalam mesyuarat Majlis Pimpinan Pusat (MPP) tidak mendapat konsensus menyeluruh.

Ada jugak Ahli Majlis yang tidak hadir ke mesyuarat tersebut terutama Si Azmin dan juga Si Khalid Ibrahim tu sendiri. Kelibat mereka berdua tidak kelihatan.

Dalam laporan yang disiarkan, Si Azmin tu katanya sedang menunaikan umrah pada ketika ini dan dijangka hanya akan pulang sebelum Hari Raya Aidilfitri.

Azmin sebelum ini didakwa sebagai dalang disebalik punca kekecohan yang berlaku dalam kemelut kepimpinan PKR di Selangor sehingga membuatkan Si Khalid Ibrahim tu goyah.

Malah, pertikaian diantara mereka berdua menyebabkan berlakunya keadaan huru hara sepanjang tempoh pemilihan PKR yang bermula Mei lalu.

Manakala Si Khalid Ibrahim tu tak pulak kelihatan biarpun mesyuarat tersebut dilihat penting bagi menentukan kedudukan dia dimasa akan datang.

Maknanya, Si Ketua Penipu tu buat keputusan dalam mesyuarat semalam tanpa kehadiran Azmin dan juga Khalid Ibrahim yang menjadi punca kekecohan dalam kepimpinan PKR.

Dalam erti kata lainnya, Si Ketua Penipu tu hanya menggunakan 'Kuasa Veto' untuk membuat keputusan dan seterusnya mengumumkan isteri dia sendiri sebagai MB.

Persoalannya, adakah mampu untuk Si Ketua Penipu tu buat keputusan yang sama dengan menggunakan 'Tekanan' kepada DAPigs dan PAS berhubung isu tersebut?

Adakah dia mampu untuk mendapatkan Konsensus dari kalangan pemimpin Pakatan Selangor agar bersetuju dengan cadangan yang telah dibuat?

Semakin hari, semakin menarik drama yang dihidangkan oleh puak - puak Parti Kecohkan Rakyat ni. Nampak sangat la yang Si Ketua Penipu tu semakin terdesak.

Kebiasaannya, orang yang terdesak ni sanggup buat apa sahaja demi memenuhi keperluan peribadi dia sendiri. Bukannya dia peduli sangat pun dengan orang lain. Nak pulak suara dikalangan rakyat. Kalau dah dasar manusia MUNAFIK tu, MUNAFIK la jugak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Orang sibuk dgn nMH17...nak raya ..Bang Non ni sibuk dengan mabuk ketum..eh silap mabuk kuasa nak suh puppet a.k.a Wan Jijah nak dijadikan MB ...Selangor...kurang tunjukan la skit awak tu concern dgn keadaan yang melanda negara...apa pun x boleh la dgn org tua ni...klu dah bang non..bang non jgk....kunyit hangit tollll...

    Bagi aku klu nak sgt Jijah jhd MB tu..bg jer....kita tgk Jijah memerintah di bawah regim PKR ni...kita tgk Nuar control dia mcm mana...nak hancur pun hancur la Selangor ni...dah itu yang majoriti rakyat Selangor yang dikatakan cerdik la sangat2, amat2 ni pilih...amik la habuan... x sabor aih nak tgk Selangor makin hancur....isk2....cerdik tol puak2 yang sokong rejim PR ni...

    BalasPadam
  2. hahaha......ditempat sendiri dalam parlimen sendiri yang dia adalah ahli parlimen situ telah tidak diterima rakyat....jadi pergilah ke Selangor kerana orang Selangor mahu DS Anwar dan Wan Azizah.....Masjid di Parlimen Ptg Pauh telah beri syarat kepada DS Anwar bahawa dia boleh melawat dan boleh bersolat tetapi TIDAK BOLEH berucap ataupun bertazkirah....Masjid pula AJK semua orang PAS......Jadi tahniah lah kepada orang Selangor kerana dapat MB baru....PAS dok nganga macam tulah....jenis meluku tepi gantang......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping