Khamis, Julai 24, 2014


Meh kita tengok sama ada Harakah Daily tu berani atau tidak untuk menyiarkan kenyataan media yang dikeluarkan oleh Ketua Pemuda PAS Selangor ni.

Berani tak diorang nak letak tajuk besar - besar dimuka hadapan akhbar Harakah tu sambil menegaskan bahawa "PAS Selangor Mahu Khalid Kekal".

Kalau setakat berani jadi Pengampu kepada PKR dan DAPigs je, baik tak payah. Buat mengabihkan masa je diorang dabik dada kata diorang memperjuangkan rakyat.

Apa yang pasti, dari kenyataan yang dibuat oleh Ketua Pemuda PAS Selangor ni memang jelas membuktikan bahawa PKR tidak mendahului kepentingan rakyat.

Sebaliknya, PKR membuat keputusan bukan sahaja dengan membelakangi kepentingan rakyat, malah mereka tak ambik kira lansung pasal pendirian orang lain.

Hakikatnya, PKR hanya mengambil kira kepentingan peribadi individu tertentu sahaja dalam parti tersebut. Diorang hanya memperjuangkan Politik peribadi semata - mata.

Tapi, apa nak heran sangat dengan puak - puak PKR ni ye tak. Dah diorang pun memang suka main belakang ni. Nak pulak Si Ketua Penipu tu. Jadi, tu pasal la dia tak kisah sangat siapa yang dia mainkan. Termasuk la puak - puak Pak Angguk Saja ni!!!
SHAH ALAM - Pemuda Pas Selangor hari ini mempertahankan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim kekal sebagai Menteri Besar Selangor dan mengingatkan sebarang usaha mengganti dan melantik menteri besar baharu mesti mematuhi Undang-Undang Tubuh Kerajaan Negeri.

Ketua Pemudanya Syarhan Humaizi Abdul Halim berkata, PR tidak boleh menafikan kecemerlangan perkhidmatan Abdul Khalid dalam menerajui Selangor hingga ke tahap yang lebih baik termasuk mempertahankan Selangor pada PRU13 lepas.

“Kami menyokong penuh kenyataan Persuruhjaya Pas Selangor Ir Iskandar Samad yang menegaskan bahawa Abdul Khalid perlu dikekalkan sebagai MB Selangor.


“Menjustifikasikan tindakan beralasan memperkukuhkan kestabilan PKR semata-mata bukanlah alasan yang terbaik dalam memperjudikan kepercayaan rakyat yang terbina selama ini kepada PR di Selangor khususnya dan di Malaysia amnya,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. Harakah akhbar haramjada mana berani.... takut bini... yang baca akhbar itu kaki seks. Banyak iklan seks... cina balak dalam hutan ambil kertasnya untuk kesat kat jubor...

    BalasPadam
  2. Akhbar Harakah kalau di teliti dengan betul betul seperti media cetak untuk pengiklanan(sakela) kerana lebih banyak iklan dari isi terutamanya pasal ubat ransangan sex, hai berat lagu tu boh.

    BalasPadam
  3. Dalam Pas banyak sex ..sex...sex...

    Orang Pas percaya banyak sex banyaklah Sadaqah

    BalasPadam
  4. Dalam Pas banyak sex ..sex...sex...

    Orang Pas percaya banyak sex banyaklah Sadaqah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping