Selasa, Julai 22, 2014


Wah!!! Ini kira berita terhangat malam ni. Dengar katanya, Si Ketua Penipu tu dah nampak 'Anak Bulan' biarpun tarikh nak tengok 'Anak Bulan' tu lambat lagi.

Tapi, itu 'Anak Bulan' Shawal. Yang Si Ketua Penipu tu nampak 'Anak Bulan' yang boleh dia perkotak - katikkan selepas dia meringkuk dalam penjara kelak.

Lewat malam tadi, Si Ketua Penipu tu dah buat pengumuman rasmi mengenai status kedudukan kerusi Menteri Besar Selangor yang menjadi Polemik dikalangan rakyat.

Dengar katanya, dia akan menggantikan Si Khalid Ibrahim tu dengan isteri dia sendiri, iaitu Si Wan Omega tu sebagai Menteri Besar Selangor yang baru.
PETALING JAYA - Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Wan Azizah Ismail diumumkan sebagai calon Menteri Besar Selangor yang baharu menggantikan Tan Sri Khalid Ibrahim. 
Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, parti itu hanya mencadangkan nama Wan Azizah sebagai calon tunggal untuk jawatan itu kepada Pakatan Rakyat memandangkan beliau dianggap sebagai pemimpin yang paling sesuai untuk membawa kestabilan dan sokongan rakyat kepada Pakatan Rakyat di Selangor. 
Menurut Anwar dalam mesyuarat pimpinan PKR di sini yang berakhir awal pagi ini, Azizah yang juga isterinya dapat menyelesaikan pelbagai isu yang melanda negeri ini seperti masalah bekalan air mentah, isu infrastruktur asas seperti sampah dan lain-lain di negeri itu. 
Anwar berkata, cadangan itu akan dikemukakan kepada majlis pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat yang akan mengadakan mesyuarat Rabu ini untuk mendapatkan persetujuan mereka.
Heh! Bagus la. Selama hari ini, Si Ketua Penipu tu dok tuduh Kerajaan Pusat mengamalkan Nepotisme dan Kronisme dalam pentadbiran. Tapi REALITInya, dia pun sama jugak!!!

Tinggal lagi, apa yang dibuat lagi teruk dari dakwaan yang dilakukan terhadap Kerajaan Pusat sebab dia menonjolkan sifat HIPOKRIT dan MUNAFIK secara terang - terangan. Lain yang dia cakap, lain yang dia buat. Itulah jenis manusia MUNAFIK namanya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping