Selasa, Julai 22, 2014


SAMPAH!!! Hanya itu sahaja kesimpulan yang boleh dibuat bila membaca artikel berkaitan dengan surat permohonan yang dibuat oleh Si Khalid Samad tu.

Jika sebelum ini, tindakan Si Khalid Samad tu mempertikaikan kuasa Eksekutif MAIS dan juga kebiadapannya terhadap Tuanku Sultan dibuat secara terbuka.

Maka tidak salah sekiranya Tuanku Sultan Selangor juga menegur Si Khalid Samad tu dalam satu majlis terbuka juga. Jadi, tak perlu la puak - puak PAS tu nak meroyan.

Hakikatnya, sifat Biadap tu memang dah cukup sinonim dalam kehidupan Si Khalid Samad ni gamaknya. Bercakap pun dia boleh biadap, apatah lagi kalau dia tulis surat.

Atas sebab kebiadapan dia dalam isi kandungan surat itu, maka ianya ditolak oleh pihak Istana. Apa yang jelas, dia bukannya nak mintak maaf.

Dari penjelasan yang diberikan, pihak Istana menolak surat tersebut kerana bahasa surat tersebut dianggap lebih 'melukakan hati Tuanku Sultan'.
Setiausaha Sulit Sultan Selangor, Datuk Mohamad Munir Bani berkata, surat yang diterima oleh baginda Jumaat lalu bukanlah surat memohon ampun atas tindakannya yang mengguris hati baginda, sebaliknya ia adalah surat memohon untuk memberi penjelasan dan bukan untuk mohon ampun.

Menurut Munir, tuanku enggan menerima surat permohonan itu kerana dunia sudah maklum dengan maksud kenyataan Khalid.

Tidak ada sebab untuk beri penjelasan kepada tuanku. Adalah lebih baik dia menjelaskan kepada rakyat, yang dia mencanangkan ke seluruh dunia supaya kuasa eksekutif MAIS dihapuskan.


“Titah tuanku kepada Khalid ialah beri penjelasan kepada rakyat sebagaimana yang dia lakukan sebelum ini. Dia menggunakan saluran media. Jadi, dengan saluran itu juga dia perlu perjelaskan. Tidak perlu mengadap tuanku,” katanya kepada media hari ini.
Nah!!! Sekarang usah la Si Khalid Samad tu nak buang masa dengan menafikan sifat biadap dia tu kepada pihak media. Dia perlu mengakuinya secara terbuka.

Dan perlu diingatkan. Ini bukan kali pertama Si Khalid Samad tu bertindak sedemikian. Dah banyak kali dah dia buat kerja yang sama. Tinggal lagi, dia je yang masih tak insaf. Sekarang baru la dia kena 'Buku dengan Ruas'!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Dulu lu kurang ajar dgn Sultan gua, sekarang lu nak tunjuk kurang ajar lagi.

    Org suruh lu minta maaf pd Sultan bukan nak menegakkan benang yg basah mahu explain. Tuanku tak mahu dengar lu punya explanation.

    Lu ni bodoh ke bangang?

    BalasPadam
  2. Yg undi dia bapak bangang mak bahalol anak lagilah jahanam

    BalasPadam
  3. Khalid Gereja ni BODOH dan BANGANG........Yg sokong Khalid G ni ialah puak LGBT, Pondan, Gay dan malang sekali termasuklah jugak puak-puak PAS pissss pussy - keldaian rasmi PR.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping